Iset sa for siden:
lag vanlig omelettrøre og ha i det du liker, men ha også i en dæsj baconost (0 karbo). jeg bruker ca 1/3 pakke til en omelett på 6 egg. smaker kjempesnadder.
Iset sa for siden:
lag vanlig omelettrøre og ha i det du liker, men ha også i en dæsj baconost (0 karbo). jeg bruker ca 1/3 pakke til en omelett på 6 egg. smaker kjempesnadder.
HP sa for siden:
Når en spiser mye egg vil en oppdage at alle typer egg smaker forskjellig.
Før spiste vi bare den rimeligste varianten, men ble etterhvert lei. Så prøvde vi Sol-egg, pluttselig ble den vanlige omeletten forvandlet til en gastronomisk opplevelse! :p
Anbefaler dere å variere: Vanlige, frokost, sol-egg, dha-egg, frittgående og ikke minst økologiske! Bare vanlige egg i store mengder blir py i lengden...
Iset sa for siden:
oj interessant. har også lest at det anbefales omega 3 berikede egg (var det Atkins selv som sa det? mener å huske det).
Amagetha sa for siden:
:)
Hvilken typ baconost?
Ops.. jeg mener beikenost :P høhø.
Iset sa for siden:
hahaha. jo det er Tine Beikenost hihi.
Amagetha sa for siden:
Kjekt å vite ;D
Skorpia sa for siden:
Ikke helt enig der gitt, men det er best å variere med bløtkokt, hardkokt, speilegg,eggerøre(som er min favoritt) og omelett. Eller eggesmør namnam til fisk:-)
psilocybe sa for siden:
Eggesmør er definitivt nydelig til fiskeretter. :D
For de som skulle lure.. man tager:
Et par hardkokte egg
En dæsj smeltet smør
og knerter alt sammen.
Iset sa for siden:
jeg skrev feil, det var KAVLI baconost.
mofe sa for siden:
Jeg også merker veldig forskjell på dette.. Kanskje ikke så rart, siden mange av hønene som verper egg (altså de ikke-frittgående) - blir foret med FISKEPELLETS...
Når ble det normal for høner å spise fisk, liksom.. :eek:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.