< Tilbake til oversikten

Hvorfor går det så seint?

Fleskesilje sa for siden:

Begynnte på ketolyse på mandag, og har gått ned 1.3 kg. går jo rette veien. Men sist jeg gikk på kuren gikk jeg ned 4-5 kg første uka.
Blei så lei meg når jeg ikke hadde gått ned like mye denne gangen. Hehe :)

Yonah sa for siden:

Ikke sikkert du hadde like mye vann i kroppen denne gangen;)

Og ellers er jo 1.3kg veldeig bra, så du kan heise flagget og juble.

Jeg har gått ned 1.2kg siden jul jeg og jeg skal fortsatt ned mere enn 40kg..

Charlott sa for siden:

Var det ikke du som ville/måtte begrense fettinntaket pga gallesten eller noe slikt?

Fleskesilje sa for siden:

Jo, men har ikke gjort noe anderledes denne gangen i forhold til sist, og det har gått veldig bra. Skulle bare ønske kiloene gikk likefort av :)

Charlott sa for siden:

Hadde vært genialt om man kunne programmere sin egen kropp på ønsket vekt og vips... ;)
Men, for mitt vedkommende har jeg brukt mange år å få kiloene på og godtar at det tar tid å få de av. Både hud og hode rekker å følge med ;)

Sanne81 sa for siden:

Sakte.... Jeg har nå vært i ketose i snart 3 uker og kun gått ned 2.6 kg! Veldig skuffa da jeg ble forespeilet at kiloene kom til å rase av, jeg ser jo også her at folk går ned ganske mye mer, men jeg gjetter at vi bare er forskjellige! Jeg liker denne livstilen og har ikke tenkt til å gi meg selvom det går sakte, for det går jo iallefall riktig vei! =)

Charlott sa for siden:

Vil bare si at om du kikker litt vil du finne maaaaaange tråder om folk som står stille eller synes det går sakte ;) Om det er noen trøst... ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.