Monicah sa for siden:
noen som har prøvd dette spillet? er det noe fart i det? vil så gjerne få opp pulsen litt:)
Monicah sa for siden:
noen som har prøvd dette spillet? er det noe fart i det? vil så gjerne få opp pulsen litt:)
scartz sa for siden:
Ja! :D Jeg har det! Digger det! Er absolutt til å anbefale for alle som liker å danse! Er skikkelig kule dansemooves, man kan spille 4 stk samtidig. Og det er absolutt fantastisk underholdning når man har besøk. Man blir veldig svett, så det er anbefalt å ha på seg treningsklær. Trist at der ikke har komt ut flere just dance spill, for det er jo bare begrenset med sanger!
På bloggen min har jeg lagt ut video av meg selv in action med wii-just dance! :p www.superrosa.blogg.no (er ett par innlegg nedover, sitter på jobb, så blogg.no er sperret, så klarer desverre ikke å gi deg direkte link akkuratt nå.)
Monicah sa for siden:
jeg har allerede bestilt det spillet:) når jeg først var i gang så bestilte jeg biggest loser spill og wii fit plus. så nå har jo jeg nok å styre med fremover:)
får bare opp feilmelding når jeg trykker på linken din:(
scartz sa for siden:
Ja, merket det! Jeg har skreve inn feil link. Prøv denne over her heller, har direktelinken nå! :)
Ooh biggest loser, hva er det? :spent:
Monicah sa for siden:
spill fra slankekrigen:) gleder meg til å få prøvd det ut! der er mange forskjellige treningsprogram, matoppskrifter, weigh-in og mye mer! så det blir spennende:)
Monicah sa for siden:
sååå bra video du har lagt ut:) ser no ut at en skal bli litt svett av det der ja:)
scartz sa for siden:
Må man ha wii fit for å spille biggest loser? :) Virket kult!
Monicah sa for siden:
www.play.com/Games/Wii/4-/11083018/The-Biggest-Loser/Product.html
her står vel bare at en KAN bruke fit brettet. så tror ikke du må ha det.
scartz sa for siden:
Så litt på det på youtube, virket kult! :D Virket som at det varierte fra treningsform til treningsform om man trengte wii fit.
nellie sa for siden:
Biggest loser er bedre trening enn Just Dance, men Just Dance er sååååå morsomt:hearts:
nellie sa for siden:
må ikke bruke brettet på BL, nei:)
Monicah sa for siden:
jammen kjekt å høre! da har jeg jo to skikkelig bra spill i vente da:) gleder meg til å prøve de:)
scartz sa for siden:
Jeg syntes wii - active også virket gøy! :)
Monicah sa for siden:
idag fikk jeg spillene mine! det var jo kjempegøy å danse!!! jeg storkoste meg lenge med det! men ikke alle bevegelsene mine ble registrert.... har dere det problemet eller er det utstyret mitt det er noe i veien med skal tro??
Iset sa for siden:
Oj, må man ha brettet for å spille Just Dance? Jeg har ikke hørt om det før. Har Active men er litt lei av det.
Monicah sa for siden:
trenger ikke brett nei.. men den dingsen (husker ikke navnet) som registrer bevegelser føler jeg ikke var helt med på bevegelsene mine.
men fikk nå uansett opp pulsen litt jeg da:)
Iset sa for siden:
Hvilken dings, den avlange, tynne "pinnen" (sensoren?) eller nunchucken?
scartz sa for siden:
Du trenger bare en vanlig wii-kontroll.
Den registerer mine bevegelser fint. Noen ganger føler jeg den ikke gjør det, men som regel er det alltid jeg som ikke plasserer hendene helt hvor de skal være :) Gradmessig så er wii-en ganske nøye!
Monicah sa for siden:
sensoren jeg tenkte på ja:) kanskje jeg bare har litt høye tanker om min egen prestasjon "on the dancefloor":)
Iset sa for siden:
Her har de Biggest Loser til hundrelappen!! Men må jeg ha brettet?
Iset sa for siden:
Er det forresten veldig slankefokusert? Jeg skal jo ikke slanke meg. Traileren så veldig vektfokusert ut.
nellie sa for siden:
Neeeh. Det kan du velge selv:)
Iset sa for siden:
Flottings, da skal jeg bestille det. :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.