< Tilbake til oversikten

Vin

nita58 sa for siden:

Hei!

Jeg har vært på Ketolyse nå i snart 7 uker, har kun gått ned 5 kg, men de 2 siste ukene så har det stått stille:o. Jeg tar meg et glass vin på fredag og lørdag kveld - er det fler som gjør det og fortsatt går ned?:rolleyes:

Ha en god helg!

StegforSteg sa for siden:

Jeg drikker rødvin med god samvittighet både fredag og lørdag ;) Vi skal da leve å :)

nita58 sa for siden:

phjuuuh:p Det var godt å høre!
Savner ikke alt det andre man ikke kan drikke og spise........men vinen min......den tar nok ingen fra meg! Da får det heller gå saaakte ned i stedet!;)

Yonah sa for siden:

5kg på 7 uker er alt annet enn sakte, nesten en kilo i uka! Jeg hadde heist flagget om jeg gikk ned så mye..

Ta deg et glass vin i uka.. Men jeg vet ikke hvor lurt det er med vin flere ganger i uka... Jeg tar meg et glass i måneden, men det er bare fordi jeg ikke gidder å bruke så mye penger på vin når gubben tar et halvt glass av hele flaska.. Jeg rekker liksom ikke å drikka hele flaska før den blir sur.

StegforSteg sa for siden:

Akkurat sånn tenker jeg å ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.