aslaug sa for siden:
Hei!
vet at dette sto et sted forrige uke, har søkt på dette på forum men finner det ikke. help:confused:
aslaug sa for siden:
Hei!
vet at dette sto et sted forrige uke, har søkt på dette på forum men finner det ikke. help:confused:
arnakristin sa for siden:
Hei,
Ikke helt sikker på hva du mener… De aller, aller fleste har målbare mengder med ketoner på morningen, men de av oss som spiser ketogent har også målbare verdier på kvelden.
De aller fleste kommer i ketose i løpet av 2-3 dager. …men kroppen kan trenge opp til 4 uker for å komme i optimal fettforbrenningsmodus, dersom det var det du egentlig lurte på.
aslaug sa for siden:
Takk for svar!:) Er ikke helt sikker hva jeg mener sjøl heller. Men det var endel skriverier i forbindelse med en studie Pål Jåbekk hadde gjort og et eller annet sted i tråden sto det noe ang dette. Vet du hvilken tråd det er?:D
Jeg spiser lavkarbo men ikke så lavt at jeg er i ketose. Ca 30 karber for dagen, det er vel ikke ketogent da???
arnakristin sa for siden:
Hei,
Det er veldig individuelt hvor mye kh man kan spise og fortsatt være i ketose, noen er i ketose i opp til 50 kh…
Her er en av trådene som kom etter at Pål hadde fått publisert artikkelen sin, var et par andre tråder også, men de finner jeg ikke i forbifarten.
Ny norsk forskning på Ketolysekuren
aslaug sa for siden:
Den var det ja, takk skal du ha!!!:D:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.