Momse sa for siden:
Nå snakkes det om kosthold og dia 2 på tv2. Nettmøte på tv2.no kl 8.30 ;)
Hvis noen er interessert....:)
Momse sa for siden:
Nå snakkes det om kosthold og dia 2 på tv2. Nettmøte på tv2.no kl 8.30 ;)
Hvis noen er interessert....:)
Charlott sa for siden:
Den fikk jeg med meg også :D
Momse sa for siden:
Ja, spennende å høre hva de sier om kostholdet :D
[color=#2f4f4f][/color]
Furine sa for siden:
Hm.. Prøver å opne nettpraten, men ingenting skjer. Er det fordi eg sit i utlandet skal tru? :confused:
Momse sa for siden:
Får ikke opp noe, jeg heller, Furine :confused:
Gracella sa for siden:
Så innslaget og prøvde å sende et innlegg, men jeg vet ikke om det gikk.
Jeg blir så irritert på programlederne som mente at "man må jo kunne unne seg litt sjokoladekake..." og det fikk de avslutte innslaget med.
Jeg skrev bl.a dette:
Jeg mener at en diabetiker er å sammenligne med en som er allergisk mot raske karbohydrater (altså alt som får blodsukkeret til å stige). Hvis vedkommende var allergisk mot nøtter, ville aldri en oppegående person si at man må jo kunne unne seg litt nøttekake en gang i blant!
[color=black][/color]
Ellers er det jo interessant at det kommer mer og mer i fokus det uheldige i å spise så mye karber som vi gjør i dag.
Gracella sa for siden:
Nå ser jeg at det var kommet hele tre spm/svar, så det er mulig at de sitter og svarer enda??
Momse sa for siden:
Der var det kommet noen svar, ja!!
Ser det er ca 50 min siden siste svar, rart hvis hun skal bruke sååå lang tid på å svare :eek:
Jeg har også sendt inn spørsmål, men det er ikke tatt med til nå iallefall....
[color=#2f4f4f][/color]
Fikk også med meg at hun ene sa at man SKAL (:confused::confused:) skeie ut innimellom!!!
Da syns jeg heller det er bedre å skeie ut med lavkarbokaker e.l., er jo så mye godt å velge mellom ;)
Momse sa for siden:
Ser nå at i to av svarene anbefales det ketogent kosthold :heia:
Om enn bare helt kortvarig, men likavel...;)
Gracella sa for siden:
Mitt spørsmål kom ikke med (tro om jeg var for kritisk til rådet om at diabetikere skal spise frukt?? :rolleyes:) og (som vanlig) synes jeg at de svarer på folks spørsmål med litt svevende svar...
Da Anna Dahlqvist hadde nettmøte var jeg glad jeg hadde lest noe av henne på forhånd, for de korte og intetsigende svarene hun gav, kan ikke ha overbevist mange :(.
Rart at så mange av de som har noe å fare med, har så vanskelig for å få fram budskapet sitt.
scartz sa for siden:
Kan jeg få link? :)
arnakristin sa for siden:
Jada, her kommer den, www.tv2.no/gmn/nettprat/lagres-livsstilen-i-genene-vaare-3157192.html
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.