sportdama sa for siden:
Jeg har logget meg inn på siden, men skjønner ikke hvordan jeg skal kommuniser med innlegg som andre prøver og prøver. Er dt noen som kan forklare meg første steg.:(
sportdama sa for siden:
Jeg har logget meg inn på siden, men skjønner ikke hvordan jeg skal kommuniser med innlegg som andre prøver og prøver. Er dt noen som kan forklare meg første steg.:(
LineJM sa for siden:
Du blar en bit ned på siden, det er alltid lenger ned enn jeg tror ;) der er en rute som heter quick reply. Så bare skriver du i meldingsfeltet og velger om du vil ha hurtigsvar eller avansert....
sportdama sa for siden:
takk skal du ha, det hjalp litt. måbare prøve meg frem
LineJM sa for siden:
jepp. Det er bare å prøve, som regel må man forbi reklamen før man får svare....
Og, Hei forresten. Artig med en helgelending. :)
sportdama sa for siden:
nu lurer jeg på hvorfor jeg ikke klarer å åpne tickerfactoryen min. har sikkert gjort noe feil under instaleringen. Vet du?
LineJM sa for siden:
Det var verre. Er ikke så veldig teknisk. Virker ikke lenken?
Kitt sa for siden:
Rett under det siste innlegget, nede til venstre står det "Skriv svar".
Her er en fin oppskrift til ticker. Følger du den, skal alt gå nesten av seg selv!
sportdama sa for siden:
Takk. hvor henter dere bildene dere har på venstesiden. evt hvor finner man de.
Photobscura sa for siden:
Gå på kontrollpanel, under ''innstillinger og valg'' står det ''endre avatar'' :)
sportdama sa for siden:
Takker, tenk det er alltid noen som vet noe. Nu begynner jeg å forstå hvordan dette funker
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.