< Tilbake til oversikten

Takk Rema 1000

Cherry sa for siden:

For kjøttdeig i 300 gram pakninger! Nesten akkurat passe til meg. Den skulle perfekt vært på 200 gram men det går så greit så, jeg kan lage tacokjøtt av overskuddet og det blir akkurat passe til en liten salat.

:)

Ana sa for siden:

Det er de som de har priset opp i forhold til 500 grams pakkene, tror det var nettavisen jeg så det på.

Yonah sa for siden:

Jeg synes first price sine 700g pakker er kjekke jeg da, det blir 4 måltider på meg. Noe mere protein klarer ikke jeg å spise i måltidet fordi jeg blir så forferdelig mett. De 300g pakkene fra rema 1000 er ikke så billige når man ser på kiloprisen..

Cherry sa for siden:

Klart de priser dem opp, de må jo tjene inn på det de taper på å prise ned 500 gramspakkene ;).

Helt ærlig så skjønner jeg ikke poenget med 400 gramspakker. Det er for lite å ha i en gryterett og for mye å spise alene. Det er egentlig bittelitt for lite til to voksne personer og for mye for en voksen person. 300 gram passer for oss som tenker å spise hele pakken alene...vel, bittelitt for mye men det kan vi leve med.;)

500 gram der snakker vi. Det passer til en gryterett, til pizzafyll på en hel plate pizza, til en stor form lasagne osv. Den kan til og med deles og halve spares til senere. Men det gidder jo aldri jeg å kjøpe til bare meg selv, for jeg liker ikke frossen kjøttdeig :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.