< Tilbake til oversikten

Hurra!

Trin sa for siden:

Etter bare 2 dager på lavkarbo våknet jeg i dag mer opplagt og gladere enn jeg har vært på lenge. Har ikke fått boken enda, så skal vel ikke skryte på meg at jeg gjør det riktig og at jeg er på vei i ketose eller noe, men dette kjennes virkelig BRA!

1. dagen er snart over og jeg er kvitt den lette svimmelhetsfølelsen og hodepinen samt de litt skjevlende bena. Det smaker litt sølv i munnen, tar det som et godt tegn!

Tok en sniktur på vekta i dag og kunne glede meg over at 2 kilo allerede er borte. Det er jo bare vann, men SÅ motiverende :) Det er jo 20% av delmålet og 10% av totalmålet mitt :)

Så YAY, jeg gleder meg til å få boken, få mer kontroll på tingene og forstå mer av sammenhengene.

Er forbløffet over hvor greit dette går og at jeg overhodet ikke har lyst på brød, pasta, ris, godis eller noe sånt. Eneste jeg kjenner litt innimellom at hadde vært godt er frukt, som jeg alltid har vært veldig glad i.

Det var dagens lille gledesutbrudd fra nyfrelst bruker :)

Charlott sa for siden:

Stilig! :D
Håper fortsettelsen blir like bra! :D

Val sa for siden:

hehe, så bra! :D Gratulerer med en ny og bedre livsstil:p

Namba sa for siden:

Dette hørtes jo lovende ut. Lykke til videre.:)

Lotta sa for siden:

Så fint å høre. Kos deg med boka, jeg lover at den er lærerik.

tangoto sa for siden:

Supert! Stå på videre!:-)

lille_Venn sa for siden:

Grattis :D
Selv ganske ny med kuren, har ikke så mye og ta av, men ønsker å få bukt med søtsug og matlyst ;) Før tenkte jeg konstant på mat, selv om jeg ikke var på slankekur... Men etter bare to og en halv uke i ketose går det kjempebra!! Kjenner fremdeles at jeg har et stykke igjen, men regner med jeg er "kurert" i løpet av en måneds tid :rolleyes:
Og nei... Selv om mange mener det er psykisk (dekke følelsesbehov og bla-bla), så er jeg overbevist om at det ikke er det! For jeg er sånn ei glad jente hehe ;)
Utrolig mange fordeler med denne kuren :D Gled deg til den første uka er over!!! Det er da moroa starter :D Ihvertfall var det det for meg:rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.