Trenger sårt tips for å få mer overskudd og energi!!
Jeg er ei jente på 29 år, 176 cm høy og veier +/- 62kg. Trenger ikke slanke meg så mye, men trenger mye mer energi!! Jeg har en aktiv jobb der jeg ikke sitter mye stille, og har en liten aktiv gutt på snart 2år som gjør at jeg ikke kan sitte mye stille hjemme heller... Og der røyk energien!!
Vet jeg bør spise ofte og lite. Tenker sånn: frokost (7), mellom (10), lunsj (12.30), middag (17) og kvelds (20). Men hva bør disse bestå av for å ikke legge på seg og få mer energi??
Bør legge til at jeg ikke trener noe spes, bruker rockering innimellom for å prøve å få tilbake midjen min som jeg hadde før jeg ble gravid.. Eller erjeg ikke fan av sånn proteindrikker og vanskelige mat rutiner. Skal tross alt inkludere min mann og lille gullgutt også ;)
Vi som spiser lavkarbo vet at vi skal spise når vi er sulte og da skal vi spise til vi er passe mette. På lavkarbo behøver man ikke tenke tradisjonelt frokost/lunsj/middag, mange her inne som spiser middagsrester til frokost og lunsj.
Proteindrikker og vanskelig mat rutiner er ikke nødvendig på lavkarbo.
I og med at vektnedgang ikke er det primære så vil jeg foreslå at du leser deg opp på Fedon og Fedon delen av forumet finner du her, forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=29
Oppskriftsdelen av forumet finner du her: forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=45
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.