Pippilita sa for siden:
Hei! Er det noen som har erfaring med at sangstemmen endres i ketose?
Jeg er for øvrig ny i dette forumet og har fått mye nyttig lærdom av å lese andres innlegg :) Takk til alle som deler erfaringer :)
Pippilita sa for siden:
Hei! Er det noen som har erfaring med at sangstemmen endres i ketose?
Jeg er for øvrig ny i dette forumet og har fått mye nyttig lærdom av å lese andres innlegg :) Takk til alle som deler erfaringer :)
Tojne sa for siden:
Det har jeg ikke merket, synes faktisk jeg synger bedre jeg:D
Kanutten sa for siden:
Synger gladere jeg! :D
Vettel sa for siden:
Synes også, personlig, at jeg synger bedre, haha! Innbilder meg at mindre fett på magen, gir bedre plass for lunger!
Hilsen sangkråka, synger ALDRI med voksne tilstede! ;)
Kitt sa for siden:
Dere får høre med Ciss! Sangfuglen vår!:D
Pippilita sa for siden:
Takk for svar. Jeg har slitt med å synge i snart 2 uker, veldig tørr i munnen og har fått en slags ruhet og heshet over stemmen. Men da skyldes det vel andre ting! Ellers fin form med ketose og deilig at søthunger er borte:)
Thehortensia sa for siden:
Jeg har ikke merket noe med sangstemmen.. :) Synger mye :) Men merker mye på selvbildet etterhvert som vekta går ned. Blir tryggere :)
Coockie sa for siden:
Hvis du ikke passer på å drikke nok vann han det være fordi du er dehydrert. Prøv å innta litt mer væske daglig å se om det hjelper :)
LiMe sa for siden:
Overhodet ikke! Jeg synger i kor og har ikke merket noe til det nei.
Ciss sa for siden:
Kan aldri tenke meg at ketose har noe som helst å si for sangstemmen. Jeg har vært mer eller mindre i ketose i alle fall de siste tre årene og på samme tid hatt stor utvikling stemmemessig. Sangpedagogen min klager over at jeg ikke satset seriøst på sangen fra jeg var helt ung fordi hun mener jeg i så fall kunne ha jobbet proffesjonelt med sang.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.