< Tilbake til oversikten

Back on track

blå blomst sa for siden:

Nå har jeg vært sløv lenge nok. Har så vidt begynt med lavkarbo igjen, og er i gang med å overvinne sukkersuget. Litt vanskelig:( men skal klare det:)

Lotta sa for siden:

Lykke til blå blomst.

blå blomst sa for siden:

Takk! Har klart det før, og gikk ned 17 kilo, nå har jeg lagt på 11 av dem og må begynne nesten på nytt igjen. Vel, har jo klart det før, så nå må jeg bare bite tennene sammen og holde ut til suget etter sukker og mat har roet seg...

Mjauritz sa for siden:

Lykke til - du klarer det!!:cool:

blå blomst sa for siden:

Nå har jeg gått ned 2kilo i vekt ilp av litt over en uke:) er i ketose, men sulten allikevel:confused: er det vanlig?

sirimor sa for siden:

Det kommer litt an på hva du spiser. Min erfaring er at ved å spise litt sukkererstatnings-ting/mat sånn innimellom, gjør meg mer sulten. Om jeg klarer å kutte det helt ut å bare spiser skikkelig mat, da forsvinner sultfølelsen og lysten på "noe".
Det kan jo også hende at for å komme skikkelig igang igjen, må du kanskje regne med å stagge sultfølelsen med mat til det gir seg. Bare hold deg unna sukkererstatninger så lenge. Vel, nå vet jeg jo ikke noe om dine matvarer, snakker kun ut fra min erfaring her, som den søtjunkien jeg er ...:o

blå blomst sa for siden:

Takk for svar. Bruker sukkererstatning i te, pluss at jeg liker godt de nye Dent-dropsene med lakris, spiser en del av dem, kan være du har et poeng der ja:o skal prøve å kutte de helt ut:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.