Hei.
Sliter med å få i meg både frokost og lusj og går gjerne hele dagen uten å spise nevneverdig, har dere noen gode tips på noe som er lettvint og raskt og lage som ikke krever mye tid?
Det går greit å ikke spise før middag, men da er jeg ofte knall sulten. Det blir gjerne bare 2 måltider pr dag
Hei,
Det er slutt på de tidene da man tenker tradisjonell oppdeling av frokost/lunsj/middag. Det er mange her inn som spiser middagsretter til frokost og lunsj.
Linker til inspirasjon:
Oppskriftsdelen av forumet finner du her: forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=45
Jeg synes og det er vanskelig å spise frokost, men synes det er bra å drikke en stor kopp med kaffe og eggemelk, hvis du liker det.
Ellers stekte jeg kyllingfile som jeg delte i fire fem biter en kveld, og spiste det til frokost som jeg bare dyppet i litt rømmedressing. Kjempegodt hvis man er av den typen som kan spise hva som helst til frokost. Ellers har jeg stekt slike biter og rullet dem inn i danskepølse og ost også...:D
Hei:) Jeg pleier å lage ostebrød av egg og ost som jeg spiser med masse pålegg og grønnsaker.Godt og enkelt synes jeg:)
Fant oppskriften her inne et sted:
600gram ost
6egg
krydder etter ønske
Legger hele røra utover i en langpanne og steker den i 15min på 225grader. Deler den opp i passende stykker og oppbevarer de i kjøleskapet (kan oppbevares ganske lenge).
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.