Idag har jeg hatt dag 1, jeg har lest mye rundt om kring på nettet om kuren, men jeg har ikke kjøpt boken, da jeg bor i england, og ville gjerne starte med en gang!
Men kan noen se på maten min idag, å fortelle meg om det ser greit ut, hvordan ligger jeg ann med karbs?
-En pakke revet kylling, ca 1 middagsporsjon i størrelse
-Salat; kinakål, paprika, agurk, fetaost + fetaost "vann", kylling, rømme, salt og pepper
-Kjøttdeig med salt, pepper og paprika, med ost og rømme over
-To skinkeskiver, en osteskive, agurk og philadelphia
Noen der ute som vil veilede meg litt? Kommer jeg i ketose av dette? :)
Det var som sagt ca en middagsporsjon med revet/oppskjært kylling. Fant ut at det var 6,6 karbs i hele pakken, noe som var litt mye. Men det var nok pga en sånn liiiten marinade utenpå. Så da vet jeg til neste gang å kjøpe uten det i hvertfall!! Hehe :)
Også var det en suppeskål med salat, agurk ogpaprika, og ca 7-8 fetaost terninger, og 2 ss rømme med litt kylling oppå.
En halv pakke (200g) kjøttdeig, med 1,5 ferdig oppskjært osteskive (dvs ganske tykk) med ca 2 ss rømme og ca 5 ganske store blomkål buketter
1 ferdig oppskjært osteskive, 2 ganske store, men tynne skinkeskiver, 1-2 ss philadelphia og 6 agurkskiver
Håper dette hjalp litt Flere synspunkt? :)
Idag spiste jeg en omelett av 3 egg, med 1,5 osteskive, 2 skinkeskiver og ca 4-5 rosenkålbuketter oppi.
Håper jeg ligger greit ann :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.