Namba sa for siden:
Jeg liker å forsikre meg om at jeg er i ketose jevnlig, men da er det en ting jeg tenker på. Er det ikke like greit å følge med at ånden lukter aceton som å bruke ketolysestix? Det går ut på ett det, gjør det ikke?
Namba sa for siden:
Jeg liker å forsikre meg om at jeg er i ketose jevnlig, men da er det en ting jeg tenker på. Er det ikke like greit å følge med at ånden lukter aceton som å bruke ketolysestix? Det går ut på ett det, gjør det ikke?
arnakristin sa for siden:
Hei,
Jeg brukte bare stixen helt i begynnelsen og seinere noen få ganger når jeg har vært usikker. Ellers så kjenner man etter hvert godt om man er i ketose eller ikke – aceton-ånden er en god indikasjon. :D
Skippy sa for siden:
Mens jeg ikke kjenner om jeg er i ketose når det har gått noen uker. På den annen side så har en jo fått litt rutine på kosten etter noen uker så det er ikke grunn til å bruke stiks hver dag. På den annen side synes jeg det er fryktelig morsomt. Dessuten holder jeg litt øye med fargen på stiksen, blir den for mørk tyder det på for lite væske og da stagnerer jeg.
Kitt sa for siden:
Aceton- ånden forsvinner etter hvert. Jeg har nesten ikke hatt den i det hele tatt, selv om stiksen har så fin farge så!
Legen min ville ikke tro at jeg var i ketose, faktisk, for han kunne ikke lukte noe!:eek:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.