Catwoman sa for siden:
Veide meg i dag etter 1 uke, og hadde gått ned 5,5 kg:D
Veit jo at dette er mye vann , men måtte bare fortelle;)
Stolt av meg sjøl for første gang på veldig lenge!

Catwoman sa for siden:
Veide meg i dag etter 1 uke, og hadde gått ned 5,5 kg:D
Veit jo at dette er mye vann , men måtte bare fortelle;)
Stolt av meg sjøl for første gang på veldig lenge!
Virgo2 sa for siden:
Veldig bra, du har vært kjempeflink, Stå på :)
StegforSteg sa for siden:
:heia:
Gratulerer med formidabelt vekttap
Superteddy sa for siden:
Hurra! Så fantastisk! :D
Lotta sa for siden:
Jippi Jippi !! Du er kjempeheldig og kjempeflink.
Namba sa for siden:
Gratulerer så mye med topp resultat! Jeg har holdt på en måned og har enda ikke gått ned så mye. ;)
Cam sa for siden:
Oioioi! Gratulerer! Kan jeg spørre hva du spiser i løpet av en vanlig dag?
Var skikkelig flink på lavkarbo (og EuroDiet i begynnelsen) for et par år siden, og gikk ned en del. Etter det har jeg prøvd å skjerpe meg mange ganger uten hell - faller av "lavkarbovognet" for ofte, gir opp, blir forbanna og lei osv ...
Men i dag tok jeg meg for alvor sammen. Noe MÅ skje før sommeren. Så nå er det over på salater med aioli/olje, bacon og biffer, koteletter og en dæsj FJordlandsaus med lite karber, en og annen sjokolade fra "Sukkerfritt" i helgene osv ... Hardt i begynnelsen! Håper derfor INDERLIG at jeg ser resultater raskt!
HAr rett og slett ikke turt å veie meg i det siste. Men satser på å merke det på klærne, se forandringer i ansiktet (ser det jo fort der) osv ...
Lykke til videre!!!!!!
Tribal sa for siden:
Å så flott.Gratulerer :heia:
Catwoman sa for siden:
Cam:)
Til frokost så blir det gjerne en halv pakke bacon og omelett lagd av to egg, litt kremfløte, ost og sopp. Stekt i smør:D
Spiser sjelden lunch. Er rett og slett ikke sulten.
Middag:
Kylling,fisk eller kjøtt. Gjerne ovnsstekt med brokkoli/blomkål til. Fløtestua grønnsaker er veldig godt:)
Til kvelds så blir det gjerne litt salat: slangeagurk, issalat, ost og skinke/kylling. Pleier å bruker cremè fraiche som dressing.
Ellers så drikker jeg ett par kopper te, med 2 ts cocosafett i hver.
Det finnes mange gode oppskrifter her på forumet! Sjekk ut Gerd sine:p
Dortemor sa for siden:
Flinke deg :D Stå på !!
tangoto sa for siden:
Jøje meg! Superbra! Lykke til videre:D
crystall sa for siden:
Kanonbra!!:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.