< Tilbake til oversikten

Trenger virkelig hjelp til rekning og mengde ...

litemeg sa for siden:

Hei. eg er ny her på ketolysekuren. Har fått med med mykje av dei varene vi kan ete og ikkje, at vi skal ha 15 gr karbohydrater, 1 gr protein pr kroppsvekt og 150-200 gr fett pr dag. Men syntes det er veldig tidkrevende og ikkje minst vanskelig å rekne ut innholdet i kva vare og mengda eg kan ete.. det går noke lunde greit når med dei måltida eg skal lage kun til meg sjøl. men når middagen kjem er det vanskelig.. noken som har noken gode tips til korleis gjere ting lettare og korleis vite kor mykje ein kan ete?

Er veldig gira, og veit at dette er kuren for med, då eg elska kjøtt, fisk, fløyte, rømme, brokkoli, blomkål, ost, ja det meste vi kan ete:)

arnakristin sa for siden:

Hei,
Noen bruker Diett.no eller Mat på data som hjelpemiddel til å holde styr på mat inntaket, andre igjen lager seg sine egne Excelark. Vær oppmerksom på at begge programmene inneholder en del feile opplysninger vedrørende antall kh i enkelte matvarer.

Ferskenbeinet sa for siden:

Jeg bruker www.mylog.no syns dette er mye enklere en feks mat på data som jeg har prøvd før.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.