Hei alle sammen:-)
Helt nytt medlem her på denne fantastiske siden, har tyvtittet litt før jeg ble medlem og liker denne siden godt!
Men har litt spm da:-)
Er det normalt å bli løs og sånt i magen av denne kuren, magen min ser ikke ut til å orke så mye fett som man tydeligvis skal stappe inn i kroppen.
Også har jeg veldig lyst på salat men så på hva jeg kunne spise i første fase og ser ut som det er veldig spesielle typer som jeg enda ikke har funnet!
Så er det noen forslag på noe salat uten løk fisk og sopp? Jeg har enda ikke funnet en salat som virker fristende, må vel kanskje lete litt til:-)
Også ser jeg at det står en oppskrifttråd som man kan se etter oppskrifter på.
Men jeg finner ikke den tråden jeg! Så kanskje litt veiledning er alt jeg trenger for å finne den:p
Men bortsett fra det så er det fremdeles 1000 spm, hehe men får vel spe det ut litt og lese meg frem til ting!
Setter pris på all slags hjelp. Er vant til å spise masse søtt til tider og kan plutselig snu helt om å være veldig salat og fiber menneske så denne kuren kommer til å bli spennende å se om jeg klarer å følge!
Alt hjelper:o
Hei og velkommen.
Jeg er også ny her. Du lurer på mye...da er vi to.
Ta deg tid til å lese MYE her inne. Du kan søke på ord i søkefeltet og da dukker det som regel opp tråder som inneholder det du lurer på. Bare et lite tips:)
Lykke til
Veldig vanlig å bli løs i magen! Kutt litt ned på fettet og øk heller sakt, så slipper du nok det problemet!:)
Vet lite om Atkins, så jeg skal ikke svare på det med salaten, men om du ser øverst på siden, på den svarte linjen står det Oppskrifter.
Der finner du alt mulig! Husk å sjekke at oppskriften passer på Atkins!
Oi tusen takk for masse tips:-)
Jeg sliter litt med å være sikker på ting for det står så masse forskjellig, men dette var til stor hjelp!
Akkuratt laget meg en nydelig kylling suppe nå som jeg tenkte å ha til lunsj på jobb i morgen! Litt nervøs for å bruke for mye grønnsaker. Har lest at det ikke er bra å ha for mye, men så ser jeg andre steder at man skal ha mye grønnsaker, er det noen som vet hva som er riktig?
Hilsen Meg.
På Atkins introduksjon skal du holde deg til maks 20 gram karbo/dag, inkl karbo i grønnsaker.
Så det blir vanskelig for mye grønnsaker på Atkins hvis du følger den regelen.
Er man ny er det veldig vanskelig å regne karboer med øyemål, så bruk en vekt.
Hold deg til de grønnsakene som er tillat i første fase, ser du har fått link til en side med info om det over her :-)
Kanskje det hjelper om du spiser det i stedet? :geip:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.