Caroline79 sa for siden:
Jeg skal på ferie i TO uker til shanghai, og er redd for at det er mye ris og nudler der. Er det noen som har vært her og vet hvordan mat som spises? Klarer jeg å holde meg lavkarbo???
Takk for svar!!!!!
Caroline79 sa for siden:
Jeg skal på ferie i TO uker til shanghai, og er redd for at det er mye ris og nudler der. Er det noen som har vært her og vet hvordan mat som spises? Klarer jeg å holde meg lavkarbo???
Takk for svar!!!!!
minien sa for siden:
Ris serveres til hvert måltid. Nudler så jeg aldri når jeg var der.
Maten kommer gjerne på bordet i små skåler som står på et forhøyet platå som man kan snurre rundt og ta det man vil. På den måten må man ikke ta ris. Hvor mye karbo det er i de andre rettene (ofte kjøtt i en eller annen slags saus) skal jeg ikke svare på, men jeg vil tro at du iallefall klarer å holde deg nogenlunde lavkarbo.
Perlemamma sa for siden:
Jeg har vært en del i Kina, og det er gjerne et hav av retter som blir satt på bordet. Mye grønnsaksretter, men også mye kjøttretter med noe grønnsaker. Jeg har ikke gått på noen spesiell diett på mine turer, men har alltid følt meg lettere i kroppen når jeg har vært der nede.
Lykke til! Kina er fantastisk!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.