< Tilbake til oversikten

Å ikke tåle alkohol i det hele tatt på lavkarbo!

opelmay sa for siden:

Noen som rett og slett ikke tåler alkohol i det heletatt på lavkarbo??!! jeg har gått på dette i 1,5 mnd og alt går strålende! Har ikke hatt lyst på alkohol en eneste gang...Men i går ble jeg med min beste vennine ut... prøvde og "snike" meg litt unna drikkinga og laget meg to suuuper svake te-knærter av kokt vann,te og minimalt med ren vodka...kjente ingenting på forspillet og ingenting på byen (drakk forresten 1 liter vann under forspillet og 2 store glass vann på byen) og idag er jeg super dårlig!! WTF liksom :confused:
kjennes ut som jeg må spy når som helst!! diare mage...nesten vondt og puste jo!!! Tørr kke tenke på hvordan det hadde blitt om jeg drakk like mye som jeg pleier :eek::eek: Er det så ille for noen andre her inne?? Må si jeg ble LITT skremt...

Charlott sa for siden:

Velkommen i klubben! ;)

Photobscura sa for siden:

Jeg har helt motsatt erfaring. Vel tålte jeg alkohol litt dårligere de første gangene jeg drakk i ketose på den måten at jeg ble påvirka av mindre mengder, men det gikk seg til, og jeg vil si toleransen er omtrent den samme som den pleide å være. MEN! Jeg er langt i fra så fyllesyk som jeg pleide å være.
I løpet av de tre fire siste årene har det stort sett gått i rødvin og hvit og brun sprit, men jeg drakk én øl i Berlin for to år siden, trodde jeg skulle dø dagen etter.
Ellers, så lenge jeg passer på å innta fet mat før og etter akoholinntak, drikke nok vann, og ikke legge meg på stigende rus, så er jeg sjelden særlig fyllesyk.
Så her er nok erfaringene ganske ulike.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.