Elisabeth sa for siden:
Står på papiret at den ikke passer for fase 1. Hvorfor det? Det er jo lite karbo i den også :veitikke:
Elisabeth sa for siden:
Står på papiret at den ikke passer for fase 1. Hvorfor det? Det er jo lite karbo i den også :veitikke:
HP sa for siden:
Endulge baren er bare snop ;) Altså 2 bortkastede karbohydrater i induksjonen. :)
snoopygirl sa for siden:
ganske sikker på at den endulge baren ikke bare er snop,,,var vel den lille sjokoladen som var KUN snop,er vel proteiner i endulgebaren....kan ikke hjelpe deg ellers,,,har ikke så mye greie på atkins jeg,,
[color=#ff00ff][/color]
men det er det jo maaange her som har,så svarene strømmer nok snart inn.
[color=#ff00ff][/color]
[color=#ff00ff][/color]
ha en toppers dag og good luck
HP sa for siden:
I advantage er det proteiner, Endulge er bare snop ;)
Men; Den Advantage som Atkins Senteret anbefaler er berike med vitaminer og mineraler, slik at den skal bli et mini-måltid. Mens den norske Advantage-baren er ikke tilsatt noe næring. Så den er egentlig bare protein og snop ;)
Nille sa for siden:
Den er bare sjokolade og søtstoff og som HP sier, den er bare snop. Den passer ikke under induksjonen fordi du under induksjonen skal spise "rent" - egg, kjøtt, fugl, fisk, ost grønnsaker etc. Du skal ikke spise "søtt" og unngå søtstoff så langt det er mulig. Induksjonen er ment som en rense periode hvor du skal stabilisere blodsukkeret (og minske søtsuget), rense kroppen for slaggstoffer og venne deg av med bl.a. søtsmak.
Den er grei, men for meg som har gått på Atkins lenge og bevisst holdt meg unna snop og bar'er, - er den altfor søt og kvalmende. Liker Lindt Excellence 85% mye bedre !! :p
Nille sa for siden:
Endulge ER den lille sjokoladen og ER kun melkesjokolade. (den fåes også med nøter og i andre versjoner, men ikke her enda. Endulgen er den øverst på bildet. [center][/center]Den som har proteiner heter Advantage
[center][/center]
[center] [/center]
[center]og finnes også i flere versjoner i utlandet.[/center]
snoopygirl sa for siden:
okidoki...gir meg jeg,,,,ler.hender jeg surrer litt med huggu mitt...ler.
[color=#ff00ff][/color]
så i life bladet av det har kømmi enda to nye slag..spennende å prøve noe nytt,en helt ny verden for meg nå når man veit at det finnes no å kose seg med iblandt.er jo dyrt syns jeg men,er vireklig verdt det når man har levd uten noe slags godis i mange mnd.
Iset sa for siden:
Æddabædda jeg får 30 % på alle Atkinsvarene. Skal ned på jobben i morgen og handle. :D
HP sa for siden:
Slå deg løs Iset ;)
Elisabeth sa for siden:
:D Skal der IDAG jeg! Og imorgen :rolleyes:
snoopygirl sa for siden:
urettferdig asså er jo så vanvittig dyrt for oss andre..tenkte jeg skulle unne meg en advandage eller hva den heter i morra....lørdag.den er jo skikkelig god...ok at det går ann å kose seg litt selvom man går på lavkarbo kur.....jippi. god helg
mofe sa for siden:
snoopygirl - den inneholder maltitol, så lurt å spise noen biter først, og så vente noen timer - før man momser i seg resten :)
Jeg spiste en slik i helga, og priser meg lykkelig over at jeg tåler den :) Har dog prøvd andre barer med maltitol i - og de får jeg RÆVVA vondt i magen av.. vi snakket om dette på treffet i helgen, at man kan tåle maltitol i noen produkter, og ikke i noen andre.. noe med sammensetning eller noe sånt :)
Kristian sa for siden:
Kanskje det ikke er maltitolen dere reagerer på, disse sjokoladene inneholder jo utrolig mye forskjellig.
mofe sa for siden:
Hvem vet :) Iallfall er det mange som sier, at etter at de har spist en bar, enten det er atkins eller what, (dvs. proteinbar) - så føles det som en stein i magen. Ikke så vondt kanskje, men ikke så deilig heller, altså...! Hm... :cool:
Kristian sa for siden:
Da foreslår jeg at noen lager en spørreundersøkelse om hvilke de tåler og hvilke de ikke tåler. Jeg spiser ikke annet enn 86% sjokolade så jeg kjenner ikke alle produktene, Iset kjenner jo de som de har på helsekosten, kanskje hun kan lage en liste:blomster: please.
mofe sa for siden:
Tja.. nå er det jo slik med ALT vi mennesker putter i oss da.. noen tåler det ene, noen det andre, noen tåler ingenting, og noen tåler alt... :)
Kristian sa for siden:
Tja! det hadde nå vært morro å kåret en værsting og så sett om det var den som hadde størst innhold av maltitol. Hvis ikke måtte en jo ha sett på de andre ingeridensene.:detektiv:
smosje sa for siden:
Jepp, en sånn spørreundersøkelse har jeg lyst på også! :) Er artig, det.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.