< Tilbake til oversikten

Nå starter jeg igjen!

aprikose sa for siden:

Jeg var så flink en gang... så har det sklidd helt ut siste tiden! Men i dag har jeg startet på Fedon igjen!

-og ut og trene og gå på ski! Har blitt litt for glad i sofaen, peisen, tv, melkesjokolade, brus, brødskiver og nintendo.

Men nå har jeg kjøpt Nintendo Wii fit plus! Wow, spille og trene/røre på seg samtidig! Anbefales.

Hilsen ei som har gått opp igjen til 74 kilo siden november, og skal ned igjen til 68 før mai er over.

Hilsen Linn

Charlott sa for siden:

Lykke til! :D

siska sa for siden:

Hei aprikose. Tenkte å starte nå jeg også, kanskje vi kan slå følge på veien? Er ganske fersk på dette jeg, har lest noen av bøkene til fedon, men det er lenge siden, tenkte å lese meg litt opp igjen nå og starter fra mandag jeg (fordi jeg ikke har fått handlet inn noe særlig "bra mat" enda.)

Det jeg ser på som den største utfordringa er å klare å variere maten nok til at jeg ikke blir lei, og at jeg greier å planlegge måltidene og innhandlingen.

Den aller første utfordringa er kanskje avvenninga på sukker.. har havnet i en litt ond sirkel med godteri og mat som får blodsukkeret mitt til å fyke opp og ned..så er spent på hvordan de første dagene..første uka kommer til å gå, men jeg tenker at god planlegging er løsningen!

Lykke til aprikose :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.