< Tilbake til oversikten

Noen som tar krom?

Elisabeth sa for siden:

Syns det hjelper ganske bra jeg! Spesielt helt i begynnelsen av induksjonen.

Kristian sa for siden:

Virker kjempebra men bare sammen med magnesium.:) Får jeg lyst på noe søtt så tar jeg en kromtablett og da går det over nesten med en gang;)

Begod sa for siden:

Tar krom for å stabiliserer blodsukkret. Gikk på en skikkelig smell på denne tiden i fjor, hadde levd lavkarbo i vel et år, men bestemte meg for å ta helt fri fra dietten i jula.

Når jeg så begynte på dietten igjen falt blodsukkret som en stein , jeg bla slapp, svimmelog fikk vondt i hodet.Hadde problemene i ca 14 dager. Ble da rådet av kristian til å ta krom, og det fikset problemene i løpet av et par dager. :)

snoopygirl sa for siden:

yes,tar krom jeg også,syns og det hjelper kjempebra

Jeannie sa for siden:

Ja, jeg er helt enig med deg!!!
Chrom hjelper veeldig med søthungern....:ja:

Slenger på et lite spørsmål jeg da..... Når er det egentlig mest lønsomt å ta kosttilskudd/ vitaminer?? Før man spiser frokost eller etter?? Her har jeg hørt litt av hvert:confused:
Er det noen av dere som har noen tips her??

Jeannie:snill:

themonk sa for siden:

Det kommer egentlig an på hva slags vitamin/mineral det er. Noen er best å ta om morgenen, noen om kvelden, noen utenom mat og noen sammen med mat. Hvis du tar mange forskjellige enkelttilskudd er det en generell regel at det skal taes sammen med mat. For å unngå mageproblemer og på grunn av opptak.

Iset sa for siden:

Bare husk å ta stor nok dose, da oppgitt dose er kun forebyggende. Noen trenger ikke mer, mens andre må ta 3-5 tabletter. Det varierer etter kroppsvekt og andre faktorer.
Men ta alltid multivitamin i bånn, uansett tilskudd, så du alltid har synergistene tilstede. Viktig - viktig.

Nille sa for siden:

...og noen tilskudd bør "spres" utover dagen....... C-vitamin, kalium, kalsium/magnesium og Omega 2-6-9 bl.a... Jeg har iallefall fått beskjed om å ta disse morgen OG kveld.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.