StegforSteg sa for siden:
Jeg kan ikke finne Heistad syltetøy noenplass her i byen :(
Finnes det noe annet som kan være "lov" en gang iblant?
Jeg kan ikke finne Heistad syltetøy noenplass her i byen :(
Finnes det noe annet som kan være "lov" en gang iblant?
Yonah sa for siden:
Lag eget rørt syltetøy du;) Bær+søtning og miks med stavmikser. Frys ned i små porsjoner, rørte bære holder seg bare en uke i kjøleskap.
Elizabethcita sa for siden:
Ser det står at du er fra Kristiansund...
Isåfall: Jeg vet at de har hatt det på Mega på Storkaia tidligere, men det er noen måneder siden jeg sjekka nå da... Tror jeg har sett det på Ica Maxi også?
Andre alternativer har jeg ikke peiling på, satser på at noen andre vet mer enn meg... :)
Ica Maxi har jeg ikke funnet det på... Kan sjekke Mega på lørdag :)
Men rørte bær er jaggu ikke dumt :D
Vettel sa for siden:
Smart! Her er all diebetisker-syltetøy søtet med fruktose nemlig. Og det vil jeg ikke ha. :)
Takk!
Vettel sa for siden:
dobbelt post
Elizabethcita sa for siden:
Æsj, de hadde visst ikke Heistad på Mega heller nå lenger... Ble en anna en da med litt mer karber, men jeg bruker lite syltetøy uansett, så da går det nok bra :)
Merka det ja....lette som en gal på lørdagen :p
Maja sa for siden:
Det er helt slutt for alle Heistadproduktene. Jeg har snakket med Rieber&søn (Toro) som stod bak disse produktene. Det solgte for dårlig, så de har lagt det ned. Dessverre. :(
Kitt sa for siden:
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: Ut å hamstre gele til Gerds ostekake!
Ja, det er vel desverre sånn - men butikkene kan fremdeles ha noe da - men ikke ta inn igjen.... :(
Sammy66 sa for siden:
Vet ikke om det finnes andre typer lavkarbo-syltetøy å få tak i her til lands, men hvis ikke så kanskje det kan være et alternativ å bestille Jok´n´Al fra Netritution.
Karissima sa for siden:
Du kan bestille fra spisdegslank.no
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.