< Tilbake til oversikten

For godt til å være sant?

Elinee sa for siden:

Sjekk ut denne siden. Er det for godt til å være sant for oss på ketolyse?
www.mindresocker.com
Kan man spise en sånn sjokolade i ny og ne, så er jo dette enda enklere enn det allerede er! Eller er det så mye tilsetninger at kroppen kan stoppe nedgangen?
Takk for svar.

Yonah sa for siden:

Hvilken sjokolade?

Tribal sa for siden:

Ja disse kan vi vel spise??? fikk så lyst på sjokolade :)

Amereta sa for siden:

Denne siden fikk meg til å få vann i munnen. Her må jeg bare bestille litt sjokolade og karameller :) Takk for at du delte denne siden. Gleder meg til å smake.... :D

Tribal sa for siden:

Og de dropsene står at de er helt uten karbo..Er dette mulig.
Da lurer eg bare på hvorfor Norge henger etter når det gjelder lavkarboprodukter??? Må vel enda mere frem i media. og er de klare over hvor mange som har skjønt tegninga med hvor skadelig karbo er for oss overvektige..diabetikere osv... Blir arg over at disse ikke finnes i Norske butikker.........:confused: :confused:

Areola sa for siden:

Lavkarbo-produkter er egentlig ikke forenlig med de aller fleste lavkarbo-filosofier, naturlig mat er og vil alltid være de beste vi kan få i oss.
Det er ikke alle som tåler sukkealkoholer like godt, og noen går ikke ned i vekt etter inntak. For ikke å snakke om mageproblemene de fleste får.
Det er også med på å opprettholde søtsug, og de dårlige vanene som gjorde at kanskje havnet her i første omgang.

Når det er sagt, så er det ikke noe problem å få tak i sånt i Norge. Helsekost selger mest, men jeg ser noe i vanlige butikker også. Kanskje ikke akkurat disse produktene, men det er noe.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.