Jeg har fått siste utgave av Mat & Helse, og det inneholder to interessante artikler om "Hvordan bli kvitt de siste umulige kiloene". Den første artikkelen går på mat og trening, og den andre på lysterapi !
Har ikke fått lest det så nøye selv ennå...men artiklene anbefales!
[color=teal][/color]
Marianne
Jeg "hiver i meg" alt som er å lese om kropp og mat! Det kan være noen uker hvor jeg kjøper både Norsk Ukeblad, Allers, Hjemmet, DetNye, shape-up, KK, Se&Hør, Her&Nå, I Form, Bedre Helse og you name it! jeg tror jeg bruker mer penger på blader enn på mat.... :cool:
Sendte PM til "noen" her jeg, som skulle verve meg - til Mat & Helse..... og siden har jeg ikke hørt noe - trist men leit, - må visst bare kjøpe det i butikken isteden ......:snill:
Å kult ! Har ikke vært hjemme siden 0930 i morges jeg. Nå er jeg på jobb og skal være helt til 2215 ! Får sjekke posten når jeg kommer hjem ! :snill:
(Har vært og fått ny fransk manikyr - og så hos frisør for å farge bort det grå.... jammen ble jeg mørkere også...var visst blitt svært så falma .....:o )
...... spesielt når masse folk på jobben kommenterte hvor flott fargen passet meg. Og siden det er min egen "vinterfarge" (blir lys og falma om sommeren), var det ekstra kjekt..... og så kom en av (de få) mennene vi har - ga meg en klem og sa høyt til alle "også har hu blitt så slank flott atte !!" :rodme:
Ta det med deg og ta det frem en dag du føler deg litt tom og kan trenge det ekstra. Veldig hyggelig å høre sånt vet du:klem:
Jeg skal ha kosetimen min på fredag...:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.