Hei. Jeg er helt ny her, og håper på å kunne dele erfaringer og evt frustrasjoner her. Viktig å ha en sted å få gode råd underveis.
Dette er min dag 3, og da lurer jeg på når jeg oppnår ketoner i urinen.
Hepp, hei og velkommen! :D Slett ikke umulig at du får utslag om du måler i kveld, hvis ikke skjer det i morgen... eller dagen etter i morgen ;)
Synes du det går greit med maten da?
Hei Charlotte. Takker for hyggelg svar.. Hittik har hittil gåt bra, spiser godt og er langtfra sulten. Jeg er kjempe glad for fornøy med forumet der kan jeg finnr msnge flotte rård.
I går og i dag har sticksen blitt lilla og ble veldig glad :) Gleder meg til fortsetterlsen ;)
Så bra! :D
Er et godt sted å være, dette forumet! Ikke mye man ikke får svar på eller hjelp til her :D
Bare ikke heng deg opp i sticksene, de er bare en indikasjon på at du er i ketose og sier egentlig ikke så mye annet enn at du har ketoner i urinen :)
Får du mørkt utslag kan det bety ay du drikker for lite vann/væske. Utslag er utslag, det finnes ikke grader av ketose. Er altså like "bra" om du får rosa utslag ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.