Men altså, smaker sjokkis fælt?
Eneste jeg savner etter snart 11 mnd er melkesjokolade med dajm, eller så har jeg lyst til å smake den nye med kvikk lunsj.
Å, jeg er så LEI av av å stadig få impulser om å prøve ut nye matretter. Plutselig liker jeg det også, og må putte enda en matrett på reportuaret.. :rolleyes:
Æææsj..
Jeg BLIR alt spurt om leg på polet. Det er sååå slitsomt med smiger :geip:.
Og nå som våren kommer, faller jeg atter igjen ut av det fellesskapet det gir å klage over rennende nese og kløe i øya. Hva skal jeg prate med folk om når snøen smelter? Sukk.
off, ja....jeg som gledet meg til å bruke noen hundrelapper på nye klær....akk....og nå passer plutselig de ti gamle buksene som henger i skapet. Fremdeles litt trang, men de går nå hvertfall IGJEN! For to mnd sprikte det mange cm fra knapp til hull!
Savner å ha fingre så fulle av vann
at det gjør vondt å bøye dem liksom...:p
For ikke å snakke om en mage som er så full av luft
at det ser ut som man er gravid i 5 mnd..DÅÅÅNE
Tåler karbohydrater så dårlig etter lavkarbo kur at det rett og slett ikke frister
Så en negativ ting med lavkarbo får vell bli at man tåler karbohydrater enda dårligere ved en eventuell tilbakelegging av kostholdet... Iallefall for min del
Samboern min er sur fordi jeg ikke fiser så dyna ligger oppunder taket om natta. Er jo så greit å ikke ha dyne på seg nå som det er så varmt her :rolleyes:
(bor på den sørlige halvkule, eller rævsida som jeg pleier å kalle det, i fall noen trodde det hadde rabla for meg :p)
ja, hva skal man si...?
jeg ble lovd et bedre liv om jeg begynte på ketolyse-kuren. hva har forandret seg da?
kjæresten er sluttet å fise så jeg må puste med munnen i flere minutter etterpå
kjæresten tar mer på meg og sexlivet har kommet til en helt ny dimensjon
jeg innser at mine gode favorittbukser detter ned på knærne når jeg går på gaten...
jeg begynner å skjønne at jeg må sy inn bunaden til 17 mai.
jeg ser at bikiniene jeg bestilte på nett i fjor som ikke passet kommer til å passe i år så jeg får ikke kjøpt nye
vet ikke jeg... vil dere si det er å få et bedre liv??:)
Torkil: Jo dessverre- men man kan jo kjøpe nye pupper forsåvidt.....:D
Da må jeg føye til pkt 11: Dyrt å gå på lavkarbo -for du må kjøpe nye pupper siden de du har har mistet all fasong, og du må vurdere plastiske operasjoner for å stramme inn all huden som har løsnet fra beinfestet....:eek:
...Evt kan du bruke brystene som ørevarmere og bre den nevnte løshuden over barna når de sovner ved siden av deg i sofaen....;)
Vurderer også å bruke ringene mine til armbånd, nå som tilogmed den tidligere lillefingerringen er for stor, og så jeg som haaaater at det dingler noe rundt håndleddene! Fælt, dette.. Alternativet er å betale for å få tatt dem inn, blir dyrt, jah! :p Siiiikkert billigere å kjøpe nye.. Enda billigere om jeg får Mannen til å gjøre det. :D Ringer eller pupper? Vanskelig å velge hva jeg skal bruke penger på.. Særlig.
Det jeg synes er mest negativt med lavkarbo er at jeg endelig har funnet noe som virker for meg, og at jeg derfor ikke trenger å studere alle slags andre metoder. Det er dumt det! Skjønner ikke at jeg gidder =)
Man blir ikke slått ut etter en stor middag. Så det vil si at hvis man spiser middag med høykarbovenner, så er man den eneste som orker å ta oppvasken.
Man må tisse hele tiden! Skikkelig frustrerende, særlig når man sitter midt i et møte eller på skolen i en forelesning. Også er man jo konstant tørst også da. Ukult! Jeg savner å gå uten drikke i noen timer. :D
For ikke å snakke om at man finner frem beinstrukturen sin igjen... Hallo, her har man brukt årevis for å bygge opp polstring og så dukker søren meg hoftekammene opp igjen??
En annen ting som er veldig trist: Man lager så god mat at barna vil heller ha min, enn det jeg faktisk har kjøpt til ungene! la maten min være i fred!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.