< Tilbake til oversikten

Flere tickere i signaturen

mokki sa for siden:

Prøver meg på å legge inn en ticker til i signaturen min, en som teller ned minus 5kg til 17.mai. Men jeg får det ikke til. Får bare beskjed om at signaturen har for mange linjer. Men ser jo flere andre har det. Hva i allverden gjør jeg feil. Prøvde til og med å ha to små tickere, men det gikk ikke heller.

vaskeklut sa for siden:

Det lurer jeg også på!

Karissima sa for siden:

Synes å huske at jeg fikk samme beskjeden. Tror jeg fjernet noe men nå er jo resultatet at når jeg skal oppdatere dem må jeg skrive inn adressen istedetfor å bare trykke på tickeren :o

frifuggel sa for siden:

Det jeg gjorde var å velge "small" utgave av begge, og så fjerne så mye mellomrom mellom dem som overhodet mulig, uten å fjerne noe som helst av kodene. Funker, det! Må fornye siden her for å se at jeg har endret, men det gjelder jo alt man gjør, så det er ikke noe problem..

mokki sa for siden:

får prøve igjen en dag..

Karissima sa for siden:

Nå er jeg sur:( Skulle prøve å lage begge tickerne mine små og nå får jeg bare plass til den ene . Umulig å sette den andre hverken ved siden av eller under. Jeg hadde jo to tidligere men da kunne jeg ikke trykke på dem. Noen som kan hjelpe ??????????

Areola sa for siden:

Når du skal forandre på tickeren, ser du tekst eller tickeren?
Prøv i første omgang å fjerne ALT av mellomrom

Karissima sa for siden:

Hei. Nå må jeg se om jeg har klart det. Det tar vel litt tid før det blir bilde istedenfor tekst ?

Karissima sa for siden:

Jeg hadde tickeren i boksen. Prøvde å fjerne den og lime inn på nytt . Nå får jeg jo bare adressen men kan trykke på den og komme direkte til tickerfactory. Det kunne jeg ikke før. Burde ikke tickerne vises nå ?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.