Men ikke skikkelig mett-mett heller. Altså, nå har jeg spist en slags "rømmegrøt" etter oppskrift her inne, ble en porsjon. Joda, jeg er mett. Også når jeg kom hjem i dag fra skolen, sånn i tre-tia, spiste jeg tacosalat med en god dæsj creme fraiche og salsa.
Og nå, nå har jeg LYST på hamburgere med ost og bacon og ikke noe mer. Hjelpes... Noen flere som har det slik at de bare føler at de har lyst på mat, men ikke nødvendigvis er sultne? Sukk, også er jeg alene hjemme. Da er det så lett å plutselig spise mer enn når jeg ikke er alene hjemme.
Hamburger er noe jeg og går rundt å har veldig lyst på til tider, litt komisk! Det kan gjerne hende at du spiser for lite fett? får ikke sånne lyster om jeg er full av fett! ;)
Jeg tror faktisk det har blitt litt lite fett i dag - så jeg tror jeg skal lage meg "osteknekkis" med ost og skinke og smør på. :) Kjæresten kom hjem nå, så nå får han lov til å steke pizza. Hehe.
Kan tenke meg hamburgere i morgen jeg. Har kjøttdeig som må brukes også. :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.