< Tilbake til oversikten

Lavkarbo-spørsmål

gnomen sa for siden:

1.i en lavkarbo diett,hvor mange karbo må man max innta per dag for at den skal ha GOD effekt har lest et sted at der skal ligge rundt 100karbo?

2.hva er det kroppen trenger vis man sliter med løs mage(løs avføring)?

Yonah sa for siden:

Du vet at lavkarbo er en paraplybetegnelse? Og at det er stor forskjell på de forskjellige retningene?

I starten kan man være løs eller hard i magen pga omleggingen mm. Dette pleier å stabilisere seg. Har du akkurat startet?

arnakristin sa for siden:

Hei,
Som Imse sier så er lavkarbo en paraplybetegnelse på karboreduserte kosthold fra tilnærmet 0 til 150 kh pr dag.
Her er en tråd jeg har laget med tanke på nykommere i lavkarbo verdenen, forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

gnomen sa for siden:

har vært på lavkarbo i 3 uker nå ,og tatt av 7 kg,men sliter med magen,:confused:

Yonah sa for siden:

Hva spiser du i løpet av en dag da? 7kg er vannvittig mye, gratulerer!

StegforSteg sa for siden:

Wow - gratulerer med fantastisk vekttap :heia:

gnomen sa for siden:

forkost:2 stekte egg
lunsj: en halv grillet kylling uten skin
middag:kjøtt av svin,kylling,fisk(alltid 200g) som jeg kombinerer med div grønnsaker
kvelds:spiser ikke kvelds,så sant magen ikke sier i fra

drikker:masse vann opp til 3 liter (tar en halv liter) før vært måltid til og få igang forbrenninga,drikker også litt pepsi max

føler med veldig bra,går ikke rundt og er sulten og har fått masse energi:D

veldig happy med andre ord.

Kitt sa for siden:

Lite grønnsaker og lite fett er det første som slår meg. Litt lite matt otalt, kanskje.
Og hvorfor spiser du ikke skinnet på kyllingen? Er jo der det godt fettet sitter!

Kan hende magen din ville hatt det litt bedre om du spiste mer grønnsaker og droppet alt vannet før maten. Vann før maten er et triks mot hard mage, så......

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.