< Tilbake til oversikten

Fortvilet

villemo76 sa for siden:

Hei

Går på ketolyse/egenkomponert lavkarbo. Har siden 4 januar gått på dette og de første ukene gikk jeg ned fra 81,5 til nå 77,2. De to ukene nå har jeg gått opp igjen en kilo.
Typisk dag for meg kan være:
Frokost proteinbrød 2 skiver med majones og salami eller egg.Tomat og paprika
Mellommåltid nøtter som mandler og paranøtter eller omelett.
Middag kjøtt eller fisk stekt i rapsolje eller meierismør med blomkål, brokoli og saus. gjerne kjøpesaus men ikke mye.

Kvelds spiser ikke alltid det men noen ganger veldig fysen så det blir bær og krem eller fromasj som er laget fra ketolyseboka.

Kan noen svar meg på hvorfor dette ikke fungerer?:confused: Og kanske gi meg noen tips:)

Er i ketose hele tiden. Prøver å drikke vann men blir også tab extra.

Kitt sa for siden:

Kan være du rett og slett holder på vann? Menssyklus spiller ofte inn her, eller salt mat!

Proteinbrød/alle brøderstatninger kan være partystoppere, det samme gjelder tomater og nøtter.

Du spiser også veldig lite grønnsaker, syns jeg og du kan nok med fordel putte inn mye mer fett!

Hannehk sa for siden:

For noen stopper det opp dersom en spiser brøderstatninger. Jeg ville prøvd å kutte det pluss nøttene, samt alt søtstoff - inkludert pepsi maxen en periode....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.