< Tilbake til oversikten

Hjelp, kvalm

Lene:) sa for siden:

Hei, har forsøkt å lese tråder, men føler ikke helt jeg klarer å finne fram. Håper noen kan hjelpe meg.. Har gått på ketolysekuren i nesten to måneder, stortrives og har følt meg i topp form. Men den siste uka har jeg slitt skikkelig med kvalme på alle tider av døgnet. Har en tendens til å bli noe bedre etter jeg har spist. Men nå begynner det å bli så ille at jeg har problemer med å spise. Er kun kvalm, har ikke noe behov for å "kaste opp".

Spiser det samme som tidligere:
Frokost: egg,bacon og litt salat
Lunsj: omelett eller kyllingsalat
Middag: salat og enten fisk, kylling eller kjøtt
Mellommåltider: eggebrød (egg og ost) med pålegg som salami, ost osv.

Drikker minimum 3 liter vann hver dag og noen kopper te med cocosa

Har forøvrig nylig begynt med ketolysetablettene til Torkil, om det kan ha noe betydning?

Setter stor pris på råd:)

Teen er forøvrig kjøpt på helsekost, uten koffein og søtningsmiddel:)

Pearl sa for siden:

Kan det tenkes at du er syk?

Kan nok være det, har tenkt på det selv. Men føler meg liksom så fin i formen ellers. Ikke noe feber, forskjølelse eller slapphet.

arkine sa for siden:

jeg ble kvalm av de tablettene ,,,hjalp utover dagen når jeg fikk spist

ta de sammen med mat , det kan hjelpe .
jeg gikk på ketolyse en periode ,men det virket ikke for meg så hoppet over til ED

nellie sa for siden:

Jeg ble også kvalm av ketolysekuren i perioder. Det eneste som funket for meg da var å kutte ned på middagsfettet i et par dager.

Takk for råd:) Må prøve dette, og får håpe det går over, for jeg trives så godt med dette kostholdet:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.