< Tilbake til oversikten

Kan jeg klare dette?

bikinimeg sa for siden:

Jeg vil (må) ned 15 kg til 1 mai. Er nå 161 cm og 87 kg. Har kjøpt startpakken til katolysekuren og mannet meg opp i et par uker, så i morgen begynner jeg.
15 kg på 8 uker, klarer jeg det? Vil noen sette opp en dagsmeny til meg så jeg slipper å lete så mye rundt på sidene? Noen som har gode tips til meg?

nellie sa for siden:

hvorfor MÅ du gå ned 15 kilo på 8 uker? Det er ikke et veldig reaslistisk mål, desverre.

bikinimeg sa for siden:

Fordi jeg skal ta en operasjon som krever det!:o

Mona_K sa for siden:

Jeg får menyen min sent til meg.. spisdeg slank meny. jeg har gått på den i 9 dager nå.vet ikke lenger hvor mye jeg har gått ned. men ser jeg har gjordt det. tok av meg 2 kilo bare på 4 dager. Er vel egentlig en grei nok meny. Er bare personlig lei fordi jeg ikke får i meg nok drikke. men det er jo min egen feil tenker jeg =)
er ihvertfall kjempe fornøyd med vekt tapet mitt..

Monicah sa for siden:

jeg startet på ketolyse for 7 uker siden. jeg er 165 cm høy og begynte på 83 kg. nå, 7 uker senere har jeg gått ned 7-8 kg. så du kan vel klare å nærme deg målet. men om du kommer i mål innen den fristen der er ikkje sikkert nei.. men det er jo lov å prøve:)

Kitt sa for siden:

Da har du nok begynt i seneste laget, men det er ikke helt umulig!

Men du er rett og slett nødt til å gjøre en kjempeinnsats!

I begynnelsen av denne journalen ligger det ukesmenyer(Første innlegget). Du finner også en masse gode matoppskrifter der. Følg kuren til punkt og prikke, planlegge ukene på forhånd og ikke spis et eneste gram av noe du ikke har styr på!
Oppskriftene til Gerd er helt ketolyse- trygge så bruk dem masse.
Drikk mye vann og få i deg nok fett, så nærmer du deg nok målet i hvert fall!

Jeg hadde også et sånt mål en gang. Kirurgen spurte ikke etter vekta en gang når dagen kom, han bare regnet med at jeg hadde gjort så godt jeg kunne.

Masse lykke til!:heia:

Namba sa for siden:

Det hørtes tøft ut å skulle gå ned 15 kg på bare åtte uker. Skal du klare det skal du jammen være heldig i tillegg til flink. Tips? Det må i så fall være å trene og være veldig aktiv det da.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.