< Tilbake til oversikten

Tanita-vekt

Søster sa for siden:

Jeg vurderer å kjøpe meg en tanita vekt. Har funnet en på xxl.no, tanita bc 532 til 949,-. Er det noen som har erfaring med akkurat denne vekten? Og er det en grei pris? Vet dere om denne type vekt selges i vanlige el-butikker? Fant den ikke på Elkjøp sine nettsider i allefall.

Søster sa for siden:

Takk Fungirl :) Ser ut til at tanita bc 532 er ganske bra utstyrt. Det var på en sammenligning av priser på tanitavekter jeg fant ut at den var billigst på xxl.no Men for alt jeg vet så kan jo dette også være for dyrt og vekten for dårlig :veitikke: Har ikke greie på det i det hele tatt.

Fungirl sa for siden:

Tror de tre vektene som er på den siden er veldig gode vekter :)

Så finner du samme vektene til en billigere penge ville jeg slått til :)

Gracella sa for siden:

Jeg ville gått for BC-545 siden den har håndtak.
De vektene som man bare står på, analyserer kun kroppen fra fotsålen til underlivet. Strømmen sendes fra ene fotsålen til den andre og så beregnes et snitt av kroppen din på grunnlag av det.
Med håndtak, sendes strømmen fra fotsåle til håndflate og vil gi et mer riktig bilde av kroppen.

Akkurat nå husker jeg ikke hvor jeg har lest dette, men tror det var på en hjemmeside til de som selger slike vekter. Mener også at de sa noe slikt på treningssenteret.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.