< Tilbake til oversikten

Mål og vekt - fra starten i 2006 og fram til nå

wollafruen sa for siden:

Jeg fant igjen noen målinger jeg gjorde da jeg var på mitt tyngste, høsten 2006. At det sto SÅ ille til husket jeg ikke (...eller har jeg fortrengt det?). Vekten var en kilo mer enn jeg husket at den var, 84,6 kg. Men midjemålet var det som overrasket meg mest. Det var på hele 103 cm :eek: Det er nå heldigvis 85-86 cm, jeg har et mål om å komme under 80. Vekten ser dere i tickeren, så i kveld er jeg rimelig fornøyd. Det har tatt en stund - da jeg ble avbrutt av et svangerskap i 2007-2008, men resultatet etter at jeg tok meg i nakken er uansett -13,2 kg og -14,5 cm (!!!) på midjen. Woohoooo for meg :D

Namba sa for siden:

Grattis med flotte resultater både på vekten og på målebåndet. :)

Jeg var 107 cm rundt midjen og 85,7 kg da jeg startet og har veldig like mål som du har satt deg, Midjemål på 80 cm eller mindre. Det er nesten ikke til å forstå at jeg skal kvitte meg med 27 cm bare rundt navlen. Det er nesten ikke til å tro at det finnes en slank meg bak alt dette fettet.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.