< Tilbake til oversikten

Ser ikke bildene på tickerne - bare weblinkene?

tangoto sa for siden:

Når jeg logger meg inn altså... Når jeg går inn her uten å logge meg på ser jeg de.. Sånn har det vært lenge. Noen som har opplevde dette?? Det er jo artig å se tickerne deres samtidig som jeg er innlogget uten å måtte trykke på hver eneste en - og min egen:confused:

Kitt sa for siden:

Jeg ser tickeren din!:confused:

Har du brukt denne oppskriften for å lage ticker?

tangoto sa for siden:

Hei Kitt:)

Ja det var den oppskriften.. jeg ser hverken din eller min, men hvis jeg logger meg ut ser jeg de. Merkelig?! Må velge om jeg skal være anonym og se tickerne eller motsatt - ikke enkelt valg ; )

Kitt sa for siden:

Så snodig! Du kan ikke ha kommet borti en innstilling eller noe sånt, da?

Karissima sa for siden:

Prøv å lage en ny. Jeg hadde det samme problemet tidligere i dag da jeg skulle prøve å endre mine til små. Nå vet jeg jo ikke om andre kunne se tickerne mine men jeg kunne bare se web linkene.

tangoto sa for siden:

Takk for bidrag midt på natten dere:-);-) Jeg skal gjøre alt på nytt - igjen.. Slet med det samme som deg karissima-fikk ikke til to etter hverandre jeg heller. Skal prøve alt på nytt når jeg ikke bare er på mobilen som nå. Har og hatt probl m å bare trykke på og edit, kanskje det endrer seg etter jeg ordner alt i kveld. Hrmf, veide 82 i dag, altså opp igjen, skjønner ikke no jeg. Kanskje jg er blitt immun mot lavkarbo. Har jo nok å ta av hvertfall. Ja, ja, ikke særlig mye behov for å edit lavere vekt, nei;-)Lykke til videre begge, med nedgang og rocking. Der er du rå karissima!:-)

tangoto sa for siden:

Hm.. nå har jeg prøvd med ny signatur, men det hele er som før. Det må være noe med en innstilling som kitt sier - det gjelder jo alle tickerne ikke bare min.. Må lete rundt her med eggemelk i glasset og Skavlan i bakgrunnen:p

tangoto sa for siden:

Hei

Fant svaret:) Gikk inn på Kontrollpanel - egne valg til synlige innleggselementer, og huket av på alle tre og ikke bare de to første som jeg hadde gjort.

Tilfelle andre får samme problem.. ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.