< Tilbake til oversikten

Gi meg styrke!

Superteddy sa for siden:

Jeg måtte bake sjokoladekake i dag. Har hatt en liten gjeng med mannfolk som har måka på tomta vår i flere timer i dag, og de hadde bestilt min knallgode sjokoladekake... MEN: Det er jo masse igjen!!! :eek: Og dn står på kjøkkenbenken og STINKER!!! (vannvittig deilig...) Og jeg er så sliiiten... :rolleyes: Har hatt sykt barn i to uker, og i dag var vi atter en gang på legevakta og han hadde ørebetennelse i tillegg til alt det andre... Føler meg dritflink som har greid å holde meg unna, men kjenner viljestyrken ikke er helt på topp.. TENK så deilig det hadde vært med et stort stykke med et glass melk liksom... :D:p:cool: sikle...

Charlott sa for siden:

Hvor lenge hadde det vært godt da tror du? ;)

Superteddy sa for siden:

sukk -helt til jeg hadde trykt i meg en 3-4 store stykker?? :p

andreasoe sa for siden:

legg alt i frysern. pronto;)

Superteddy sa for siden:

Den hersens gubben og ungene kommer til å spise av dem i hele morra så jeg blir vel støtt ut av familien om jeg fryser dem... :rolleyes: Jeg måtte ta med et stykke til førstnevnte i sted, og jeg skylte til og med glasuren av fingeren istedenfor å slikke av den! :eek: Her er dama med vilje av stål altså! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.