Da er man snart ferdig med slankingen, som forøvrig har gått som en drøm, nå kommer utfordringen med å holde seg der..... Jeg SKAL klare det! Det er bestemt allerede. :p
Begynte 10. august ifjor og har siden den tiden tatt av rundt 35 kg, så nå er jeg nede i 85. Føler jeg har vært veldig heldig, uten noen form for bivirkninger eller problemer overhodet. Her har det bare rast av. :)
Tok meg en pause i Desember og tillot meg å prøve diverse "mat" fra den gamle livsstilen. Det ga meg absolutt ingenting! Satt der bare å tenkte at jeg like godt kunne spist som jeg gjør nå.
Men som sagt, snart er den "lette" delen over. Nå skal jeg holde meg der. Har kjøpt boka til torkil "etter slankekuren" noe jeg tror kommer til å være til stor hjelp for meg. Vet jeg kommer til å slite med et variert kosthold, for jeg syns det er dritkjedelig å lage mat. Men satser på at det går.
Må bare takke Torkil som kom med kuren! :stortsmil Kan ikke huske sist jeg hadde det så bra med meg selv. Alle rundt meg sier jeg stråler! :eek: Hehehe....
Ønsker alle som er på/er ferdige lykke til. Dette klarer dere! :D
Bare det at du innser at det er nå alvoret begynner, viser at du har kommet svært langt :)
Alt for mange tror de er ferdige når de bare har slanket seg de ønskede kiloene, går tilbake til gamle synder og legger kanskje alt på seg igjen.
Så BRA!!
Har ikke så mye igjen jeg heller. Har hatt en liten pause igjen nå, men har planer om å hive meg på igjen over helga.
Jeg er som deg, kjedelig å lage mat. Skulle hatt egen kokk!
Gratulerer så mye med fantastisk nedgang!! Utrolig inspirerende for oss:-):-) Hva er dine 3 beste tips f.eks??:-PLykke til videre-er sikker på at du holder vekten;-);-)
Etter at jeg var ferdig med kuren har jeg begynt å spise frokost blant annet. (holder med en gulrot, orker ikke spise all verden om morran. Er jo trøtt for pokker :P). Problemet mitt nå er jo at jeg venter på dden lille vektoppgangen som var spådd i boka til Torkil.... Etter at jeg var ferdig på kuren har jeg fortsatt å gå ned. Har snart tatt av 40 kg. Ikke det at jeg klager over det, men jeg lurer jo på når "smellen" kommer...
Kan jo fortelle at da jeg var ferdig med kuren dro jeg til Hurghada en uke. Der koste jeg meg med masse øl og god mat. Tenkte seff over hva jeg spiste og drakk (bortsett fra øllen da :P). Etter det har jeg tatt endel øl hver søndag (LES:Fotballsesong :S). Det finurlige er jo at jeg fortsatt går ned...
Så nå håper jeg det bare fortsetter sånn som det gjør. :) Spiser forøvrig MYE frukt og grønt i forhold til hva jeg gjorde på kuren og før kuren. Holder også meg langt unna brus og annet med sukker i. Tror faktisk ikke jeg kan huske forrige gang jeg spiste noe med sukker, bortsett fra øl da.
Dette har funka for meg, men skjønner at det kanskje ikke funker for andre.
Begynner jeg å gå opp igjen i vekt kommer jeg garantert til å skjerpe meg betraktelig på inntak av øl. Såpass selvdisiplin har jeg....
Gratulerer masse med flotte resultater. Høres ut som du er på rett spor. Må være lov å kose seg av og til, men holde seg på en sunnere linje til vanlig :-)
Har du foresten vært på ketolysekuren lenge? Er selv veldig ambivalent i forhold om jeg skal orke mer enn 8 uker, men jeg ser jo at jeg går sakte men sikkert nedover. Vurderer lavkarbo etter 8 uker.....
Jeg holdt på fra 10. august til begynnelsen av april.... Hvis jeg husker riktig... Kan bare si at denne kuren er helt utrolig! Folk rundt meg har sagt at jeg sprudler hver eneste dag og at det smitter over på ALLE. Morsomt å høre det. Blir jo flau.hehehehe
Så flink du er, virkelig en inspirasjon må jeg si! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.