marithja sa for siden:
Er såååå stolt av meg selv i dag! Dro på trening uten noe mål og mening (vel, trener jo mot halvmaraton da:p) og stilte meg opp på mølla for dagens langkjøring - denne mnd er det 35 minutter sammenhengende på mølla. Varmet opp i 5 minutter, så 2 minutter pause, og så begynte jeg å løpe, og fikk sting i magen(!!) etter 3 steg- noe så jævlig vondt!! Har aldri opplevd det heller før, i stedet for sting i siden som man jo pleier å få var det liksom midt mellom siden og navlen, oppgjennom hele veien mot brystet- så da tenkte jeg at 35 minutter kommer ALDRI til å gå detta er jo dritvondt!! Men så kom Trond Henriksen (RBKS assistentrener eller noe slik) og stilte seg opp ved siden av og begynte å løpe og DA tenkte jeg at jeg skal nå ikke gi meg før ham i alle fall!! Så da løp jeg videre da med smertene, 40 minutter etter ga HAN seg, og da tenkte jeg : Har jeg nå klart 40 skal jeg nå klare 60...Så da sprang jeg litt til da, og har for første gang i livet sprunget en HEL time på en tredemølle :D Er såååå fornøyd jeg!! Persen hittil har vært 30 minutter og da trodde je jeg skulle dø!! Mye lettere denne gangen faktisk! Smertene ga seg etter ca 30 minutter og da var det bare å holde føttene i gang etter det:D Neste mål er 1,5 time- da begynner jeg å se lysere på halvmaratonet i september også...Var så glad når jeg var ferdig at jeg kunne kasta meg rundt halsen på alle jeg så!!