matelulla sa for siden:
Er det vanlig å gå opp når man begynner å trene? Hvor lenge kan det fortsette evnt?
Jeg begynte å trene forrige uke. Trener 3 ganger i uka på 30-60 min. Og vekta går opp...
matelulla sa for siden:
Er det vanlig å gå opp når man begynner å trene? Hvor lenge kan det fortsette evnt?
Jeg begynte å trene forrige uke. Trener 3 ganger i uka på 30-60 min. Og vekta går opp...
StegforSteg sa for siden:
Ja, men dette vil jo utjevne seg etterhvert. Du bør heller bruke målebånd og ikke fokusere så mye på vekta. Muskler er tyngre enn fett :)
nellie sa for siden:
Man legger ikke på seg nok muskler sånn med en gang at det har noe å si. Men i starten så lagrer musklene vann i seg:)
Bulldog sa for siden:
Hva spiser du?
DrBabe sa for siden:
Vel... jeg sluttet på nikotintyggis, begynte å trene (jogge) og løp hele høsten, 5 km 3-4 ganger i uka. Og gikk opp i vekt.
Nå går vekta riktig vei igjen, men endringene jeg har gjort er å spise mer lavglykemisk, samt at jeg har greid å ikke spise utover kvelden, slik jeg hadde for vane før. Greier jeg slutte å spise sånn i 18-19-tiden, spiser jeg egentlig veldig sunt og riktig. Det var på kveldene jeg "glapp taket" før. Og da hjalp virkelig ikke treningen nok. (Men god kondis, fikk jeg jo)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.