< Tilbake til oversikten

Kosttilskudd og matvareerstatninger

Tromsøjenta sa for siden:

-Er veldig ny med ketolysekuren og har fått tilsendt startpakken,med vitaminer . Får man kjøpt de andre plasser enn på ketolyse.no?
Hva av vitaminer tar dere?

-Ser dere har mange herlige oppskrifter der dere forkorter til foreksempel cc,hva betyr disse? Hva med en ordliste til oss amatører?

-Matvare erstatninger,hva bruker dere og hvor får man kjøpt det? Har foreksempel "fiber husk" i skapet og natreen kan disse brukes? Nevn gjerne navn,hvor man får kjøpt matvarene og hva de erstatter og hvilken matrett man har dem i.

HAr prøvd å lese meg litt opp ,men fant ingenting om dette. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere og komme ordentlig inn i kuren.

Håper noen gidder svare:)

arnakristin sa for siden:

Hei,
Her finner du ketolyseforhandlere:
www.ketolyse.no/?group=1443&subgroup=&art=2017

CC= cottage cheese
CF= Creme fraiche
JBK= johannesbrødkjernemel
...ellers så er det vel ikke så mange forkortelser ute å går.
Fiberhusk og natreen kan brukes, husk at kunstig søtningsmidler kan trigge søthungeren og det er også en av de velkjente partystopperne.
I begynnelsen prøvde jeg meg på brøderstatninger, pannekaker etc men ikke noe falt i smak så jeg bruker ekstremt lite erstatningsprodukter.
Jeg bruker multivitamin og magnesium/kalsium/sink tabletter.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.