Har akkurat starta på min kur, og satser på ett nytt liv med ny kropp...etterhvert:D Jeg reiser til Egypt i april. Gleder meg utrolig masse til sol og varme! Men, så var det maten da.. Sikkert endel ukjent, og kylling er jo ikke alltid så lurt og spise:wacko:
Som Aeryth sier, og ellers gjøre så godt man kan!:D Er jo ikke så ofte man er i det store, spennede utlandet!
Tror faktisk det viktigste du skal passe på i Egypt, er å ikke få "feriemage".:eek:
Vaksiner deg gjerne, pass på hva du spiser hvor, ikke rå/uskrelt mat, ikke si ja takk til isbiter etc!
Hei :)
Er nettopp kommet hjem fra ferie, og var selv veeeldig spent på hvordan det kom til å gå med maten/spisinga. MEN DET GIKK BRA :)
Det første jeg bestemte meg for og som ikke var noe vanskelig å holde, var å bytte ut ølet med vann, og heller drikke rødvin til maten. På tidligere ferier har jeg alltid kosa meg med øl i varmen, men vann/farris er no bra godt det også :)
Bytta ut potetgull med div nøtter. Kjempegodt og mettende :)
Bestilte middag uten potet/chips/ris/pasta. Bestilte heller extra salat.
Har levd etter dette prinsippet hjemme og det funka meget godt på ferie også.
Måtte bare tenke at det var jo ikke noe synd på meg, noe mange mente..
Kom hjem fra ferie uten vektoppgang, DET har ALDRI skjedd før :)
God tur. Egg og bacon til frokost serveres heldigvis på de aller fleste buffeter. Og biffmiddager med ekstra salat som libra nevner.
Veldig spent på hvordan det går med deg, vi reiser ikke før til sommeren men jeg håper å klare en ferie i år uten ekstra kg på kroppen som "sommerbonus"
Er spent jeg og:o
Men skal nok gå veldig greit. Sitter nå og grubler på om jeg skal tørre å gå den nye bikinien jeg har kjøpt... Sist gang jeg hadde på bikini var for 20 år og maaaaange kilo siden:_plystre:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.