< Tilbake til oversikten

Cocosa og andre varer i Sverige?

Viclin sa for siden:

Skal til Sverige etterpå, til Nordby-senteret.

Jeg hørte noen rykter om at Cocosa finnes til 75 kr glasset i Sverige. Noen som vet om det er på Nordby?

For ordens skyld har jeg prøvd å søke, men får kun opp tråder om Cocosa, ikke om Sverige i tillegg.

Jeg syns også jeg leste en plass at man fikk kjøpt Mama Lupes Tortillas på Nordby. Hvor er dette? Er det på helsekost?

Har også GØL og Böklunder pølser, Tyrkisk yoghurt, Philadelphiaost, Cheddarost, Kyllingfilet, bringebær, blåbær, hamburgere, Creme Fraiche og Amerikansk hamburgerdressing på lista, som jeg pleier å ha. Er det noe mer?

Kjøttdeig og det meste annet kjøtt kjøper jeg her. Kiwi Go'helg er som regel like billig, og kjøttdeigen på Rema er bedre.

Viclin sa for siden:

Fiberhusk har jeg også på lista. Hva med vaniljeekstrakt? Det har jeg ikke funnet her.

arnakristin sa for siden:

Hei,
På MaxiMat finner di Pure Vanilla Extract (merke: McCormick – rød/hvit og litt blå eske) som du finner i hyllene for Amerikanske varer, drit dyr men veldig god. I de samme hyllene skal du også kunne finne Jell-O sukkerfri gele.
Mener å huske at det ble slutt på Mama Lupes på Nordbysenteret, mulig de har fått inn igjen…
Husk at det nå er 3 helsekostbutikker på Nordbysenteret, Life, Guns Hälsokost, husker ikke hva den siste heter den ligger ca på midten mens Life ligger i bygget med MaxiMat og Guns Hälsokost ligger bortenfor Nordby Supermarket.

Viclin sa for siden:

Dette skulle jeg rukket å se før jeg dro. :) Var innom Maxi Mat, men tenkte ikke på å se etter vaniljeekstrakt der. Ble vaniljepulver på Guns Hälsokost, når jeg endelig fant den inni kroken der.

Gele tenkte jeg ikke på å se etter.

Cocosa fant jeg masse av på Life, og også på Guns, men der sto det ikke pris. Det var 199 SEK for den grønne, og 89 SEK for den brune, så jeg kjøpte meg en brun til å steke med. Her koster den 129 kr, så det er jo ganske mange kroner spart på den.

Takk for tips!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.