nellie sa for siden:
Det lurer jeg på i dag. Hva liker du best å ha på pizzaen?
Mine favoritter er: tunfisk + løk og grillet kylling med peanøtter, gul paprika og rømmedressing. Mmmmm
nellie sa for siden:
Det lurer jeg på i dag. Hva liker du best å ha på pizzaen?
Mine favoritter er: tunfisk + løk og grillet kylling med peanøtter, gul paprika og rømmedressing. Mmmmm
Vettel sa for siden:
Kylling, peanutter og paprika?? Hver for seg ja, men sammen.....skeptisk kjenner jeg! ;)
Min favoritter: biffkjøtt og bearnaisesaus! Mmmmm... Ikke prøvd på lavkarbo, da jeg ikke har spist pizza enda på nytt kosthold.
Sopp, løk, masse ost, oliven er også digg.
Tenkte faktisk idag på at jeg må forsøke lavkarbo pizza, men er så skeptisk til fiberhusk, her jeg bor er det noe de bruker i storindustri for at maten skal bli billigere. Og altså ikke en del av helsekost. Heller ikke johannesbrødkjernemel.
Kitt sa for siden:
Biffkjøtt, pepperoni, kjøttboller! Alt på en gang eller hver for seg, men alltid masse ost!
Og med rømme/hvitløksdressing, selvfølgelig!:sikle:
Monicah sa for siden:
terina fyll me kjøttdeig,så skinke, pepperoni, sopp og masse ost!
Gerd sa for siden:
Lager pizzasaus av grovhakka tomater, hvitløk og oregano.
Så hvitløksmarinert biffkjøtt, sprøstekt bacon, fersk skivet sjampinjong, løk, litt paprika.
Masse ost, oregano på toppen.
Hvitløksdressing er nammis.
Eller spekeskinke, løk, oliven, mozarella.... :sikle:
Bearnesaus på pizza er nyyyydelig :D
Jabba sa for siden:
kjøttdeig og reker liker jeg.....og gjerne mais og kjøttdeig....men nå er jo ikke mais aktuelt lengre da..
Med salsa på øff kørse....
Photobscura sa for siden:
Åh, favoritten er helt klart tomatskiver, pesto og store mengder mozarella. Jeg tror jeg i perioder levde på Dr Öetkers mozarellapizza. Eller kylling bretagne og løk, i hin tid med nachos, men det er vel uaktuelt.
Elizabethcita sa for siden:
Tandoorimarinert kylling, løk, peanøtter, spekeskinke og jalapeños må vel sies å være favoritten...
nellie sa for siden:
Peanøtter og kylling sammen er dynamitt! åååh, så godt.
Kitt sa for siden:
Å, noen sa reker........
Lunsjresteuranten på Phuket Orchid Resort, Phuket, Thailand har verdens beste sjømatpizza! Åh, drømme.......:sikle::sikle::sikle:
Det var noe som het Pizzabussen i Oslo for mange år siden. De hadde en pizza med reker som også var utrolig god. Har aldri funnet liknende eller klart å lage selv.....:nedfor::_oppgitt::nedfor:
Jabba sa for siden:
Reker på pizza lager en helt utrolig god smak altså! Elsker det! Jeg bruker bare avrente reker i lake......
Ja! Den husker jeg! Vi hang en del på Grønnlandshagen, og rett utenfor der sto en av disse Pizzabussene. Rekepizzaen smakte jeg aldri, var veggis, men det gikk ned en del av deres pizza margherita, i grunn! :o. Det tror jeg må ha vært den beste pizzaen jeg noensinne spiste.
Kanutten sa for siden:
Jeg bruker lage pizza med barbequesaus på..(IKKE tomatsaus) :sikle:
Som fyll har jeg bacon, gnyllik, barbequemarinert biff, ananas, rødløk og cherrytomater. :sikle:
Pizza med barbequesaus er sååå godt at jeg troppa opp på Peppes Pizza med en prøvesmak bare for å få dem til å begynne lage det. :lol:
Kitt sa for siden:
Tror det må ha vært noe med den tynne, stenbakte bunnen eller noe sånt!
Kan med hånden på hjerte si at jeg ADLRI har smakt noe som kan måle seg!:sikle:
Ikke var det veldig dyrt heller! mimre, mimre
Bra den er borte, så kan vi leve med minnene. Det hadde sikkert smakt æsj nå :geip:
Kitt sa for siden:
Snakk for deg selv! :p
Jeg hadde helt sikker holdt ut både det ene og det andre for bare en eneste gang til å smake den pizzaen med reker på!:love::sikle::hungry:
nellie sa for siden:
nei og nei. Jeg glemte fetaost sammen med kylling, peanøtter og gul paprika:eek: Fetaost må med.
Mosepjusk sa for siden:
Enig!
En annen favoritt er tacokrydra kjøttdeig, rødløk og salsa. Toppes med Creme Fraiche :sikle:
Carisma sa for siden:
Åh, det minner meg om Danmark... :) Har forøvrig laget lavkarbovariant med hell.
Den er slett ikke borte. Den har bare flyttet opp i Åkebergveien. Heter fortsatt Pizzabussen selv om den nå ligger inne i en hjørnesjappe.
Kitt sa for siden:
Er desverre ikke det samme opplegget!
Fikk gubben til å kjøre langt og lengre enn langt for å kjøpe pizza til meg en gang i tiden, men ble SÅ skuffet at du vil ikke tro det!:_oppgitt::nedfor::_oppgitt:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.