For 1 år siden startet jeg på ketolysekuren og gikk ned 4 kilo første 2 ukene. :heia:Etterhvert sprakk jeg, deretter fant jeg ut at jeg var gravid og nå sitter jeg med enda 10 kilo ekstra etter svangerskapet! :( Totalt 25 kg som skal bort...sukk... :eek:
Jeg er igang med ketolysekuren (må bare friske opp kunskapene igjen ;)) og har til nå gått ned 1,5 kg. MEN jeg sliter med motivasjonen... husker jeg ble dritt lei alt det fettet, og ikke minst rømme og fløtesaus til samtlige middager...uæææ... kjenner jeg blir litt uggen på tanken. Smaker godt ja men ble fort lei.
Noen gode tips på hvordan jeg kan variere mer på middagene? En annen ting som drar ned motivasjonen er at jeg får ikke trent noe særlig heller for sliter enda med bekkenløsning og en liten gåtur så er jeg helt knust. :hylgrine:
Huff. Bekkenløsning er noe herk. Jeg har det selv på fjerde året, men jeg er velfungerende hvis jeg tar store hensyn til det. Babyen min er 3,5 måned nå, og jeg er i ferd med å finne ut hvor grensene for hva jeg kan gjøre går. Pilates har vært min trofaste følgesvenn. noen øvelser har jeg hoppet over, andre tilpasset og gjort sittende på treningsball. Å sitte og balansere på treningsball klarte jeg under hele svangerskapet, for det er skånsom trening. Slyngetrening med fysioterapaut er også bra. Det minner om pilates. Jeg går i en slik bekkengruppe.:)
Jeg har søkt veldig mye i oppskrifter for å unngå å bli matlei. Kremoster av ulike slag gir litt variasjon til saus, smeltet smør, rømme til, stekesjy... Jeg er fersk selv, så jeg har ikke rukket å prøve så veldig mye enda.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.