< Tilbake til oversikten

Oj, glemte bakepulveret i oopsiene, hva skjer da?

Yonah sa for siden:

Jeg tror ikke det er helt krise.. Men er de noen andre som har glemt å ha i? Hva skjedde?

Mine skal i ovnen nu.. Skitt og, stressa litt:rolleyes:

Victory sa for siden:

Kanskje de bare blir litt tynnere? Da kan du jo bare bruke de doble og ta pålegg inni.. :D

Yonah sa for siden:

Det kan hende at det skjer, noe slags greier blir det.. Skal bare ha som undelag for salami og utenpå hamburger jeg.

StegforSteg sa for siden:

Søren altså - jeg leter opp og ned i mente etter oppsieoppskrift....kanskje den bør ligge klistret en eller annen plass? Siden alle snakker om oppsier liksom....

Yonah sa for siden:

Visp 3 eggehviter stivt,med noen korn salt og 1/8 ts bakepulver. Rør sammen 3 eggehviter med 100g philadelfia eller annen kremost. Vend hvitene i plommer/ost. Settes med stor skje på bakepapir og stekes i ovn på 150 g i 25-30 min. Jeg får 8stk av denne røra, fordelt på to bakepapir.

Kitt sa for siden:

Her har du tråden som startet oppsie- hysteriet!:lol:
Mye godt har kommet ut av den tråden, skal jeg si deg!:sikle:

Victory sa for siden:

Hvordan gikk det med resultatet?? :)

Hun sitter sikkert å spiser :D

Takk Kitt :D

Areola sa for siden:

Jeg tror de bare ble litt flate, jeg. Er ikke akkurat store biten av bakepulver som brukes, heller!

Victory sa for siden:

Hehe..ja sikkert midt i oopsiemidagen! :D
Kjente jeg fikk lyst på hamburger....

Vettel sa for siden:

Bruker aldri bakepulver, er nemlig ikke noen forskjell når jeg lager de.

Yonah sa for siden:

De ble OK, som vanlige.. Må visst lage med bakepulver for å se om det virkelig er noe forskjell.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.