slik. jeg vet virkelig ikke hva som hendte. også trodde jeg at bare moderatorer kunne slette innlegg. men da lærte jeg meg noe nytt i dag også, altså det at jeg kan slette innlegg selv også. bah. i dag skal jeg til legen. også skal jeg på juleselskap i kveld. også vil jeg ha all-bran til frokost, men vi har ikke melk. jeg får forøvrig lønn i morgen, og kan begynne gavehandlingen da.
jeg spiser druer og mandaringer... skulle liksom på butikken å kjøpe meg noe fornuftig... kom tilbake med: Druer, mandaringer, pepsi max og julehefter... jommen sa jeg fornuftig...:rolleyes: :p ER så utrolig typisk meg...:D men men, jeg liker å virke som jeg er fornuftig og bare snill og uskyldig, men er ikke bare det altså...:D hehe. Nå er jeg lei.. vil bare hjem og jobbe.. og ha fri julafta, 1 og 2 og 3 juledag:D juppiduu:D
Mandariner er jo såå godt da, Mila - jeg har fått helt dilla selv :ja: Var på butikken nå og kjøpte 20 stykker.. er så deilig å ha med på jobb, og stå og snope bak kassa :p
Ellers så kan jeg nå informere at det har kommet endel snø her oppe på Bjølsen, og julestemningen sniker seg inn, sakte men sikkert!
Julestemning har jeg faktisk ikke... Gleder meg mer til at jula er over jeg.. enn til selve julaften... men men, kanskje julestemninga kommer etterhvert? håper vertfall vi får snø.. visst ikke blir jeg suuuur... ingen snø = null julestemning hos meg vertfall... Så sånn er det.. *klage:p *
Fikk nettopp mail på at sola snur i overimorra - deeet skal bli deilig det :ja:
Hm - når jeg tenker etter.. er det ikke "rart" at vintersolverv og julaften faller på samme tid? Hm.. Kanskje ikke julen har noe med Jesus å gjøre i det hele tatt? (Dvs.. det har det vel ikke vært de siste 50 åra uansett..)
Nå har jeg fått handla inn de siste julepresangene.. men jeg har en følelse av at thomas slipper veldigbillig unna i år.. jeg kjøper,jeg pakker, jeg tenker ut.. og jeg BETALER mesteparten avde.. mens han kjøper seg ting og tang til seg selv gå gjennom kontoen og ta et oppgjør
Julegaver ja. Må finne på noe lurt til søster og bror. Søster reiser til USA igjen i jannuar.. Kanskje jeg kan gi noe anledning det? Som hun virkelig får bruk for?
Hm.. Vet hun ønsker seg mp3-spiller.. kanskje det kunne vært noe? Noe som koster under 500... titte rundt på nettet
Til bror har jeg også lyst til å kjøpe noe spesielt - har liksom kjøpt klær til han de siste 4-5 årene..
Traaallalaa... hm, dæven så varmt det skulle være her daaa.. svette men på beina er jeg kald:p typisk..
Er ferdig me alle julegavan for leeenge sia..:D takk og lov, hater sånn siste liten shopping... da blir det ofte lite gjennomtenkte gaver for min del... hehe.
Nå har jeg funnet den perrrfekte gaven til søster, mp3spiller fra Elkjøp til 400 kroner! Hun har lånt min masse i høst, og er helt frelst :) Så det blir bra, tror jeg :ja:
Så gjenstår det bare bror da.. Farmor har jeg bestemt meg for å gi saueskinnstøfler - tror hun blir veldig fornøyd av det :ja:
Nå ser jeg på tv.. eller ser og ser, den står på i bakgrunnen, jeg å ei fra klassen diskuterer og deler litt eksamensgreier i siste liten...:p litt latter og greier her for hun sendte litt feil dokument...:p fort gjort. 50 ord nå? sikker. orker ikke å telle...:cool:
Nååå sitter jeg og ser på discovery science - og det er om sukker og insuling, og for første gang har jeg skjønt det - insulin må til for at sukker skal nå inn i cellene! Aldri skjønt det jeg.. Så det er derfor diabetikere tar insuling, fordi at sukker skal komme inn!
Men så tenkte jeg, at går det an å få alt for mye insulin, sånn at man får for masse sukker inn i kroppen?
blå og svart liker jeg og.. strikka blå tøffler til besteveninnen min, i blåspettete lysblå og mørk blå og svart i en tråd, ble kjempestilig! hadde litt tråd igjen så da ble det en sminkeveske til henne og.. nå har jeg kommet godt i gang med første tøffel. går fort.. ca 1kveld på hvertøffel på damestørrelse.
akkurat nå lager jeg mat...:D ikke direkte lavkarbo mat men det er nå vertfall mat da...:cool: :o hm, så står tv fremdels på i bakrgrunnen.. åsså savner jeg nemi masse...:( men får se henne igjen i mårra... sikker på at hun har rasert hele stua eller noe, mamma nevnte vertfall noe om att den orkanen min var rundt å lekte da jeg snakka me ho i stad:rolleyes: orkan? min lille søte snille pus? neeheida..:cool:
Jeg sliter med å finne transport hjem lillejulaften.. Kommer ikke hjem i tide til middagen og sånt, kjipe greier. Men, men. Sånn blir det vel etterhvert som man vokser opp og får seg jobb og forpliktelser. Akk.
Jeg driver og prøver og rydder litt her nå, har så utrolig mye stæsj her som jeg jo egentlig aldri bruker. Ikke dumt å stue bort.
om, skal vi se teller 14 timer har jeg juleferie!!!!!
siden jeg fikk klager på antallet ord i det oprinnelige innlegget følte jeg for å legge til et par..
[color=#0000ff][/color]
nå er det gått teller ........... 18 og en halv time siden jeg forberedte meg på juleferie over her. Det viste seg at jeg ble ferdig en og en halv time før tiden. Praktisk med multiple choice. Nå er jeg, om det går an, ennå tommere i hodet enn i går. Fulgte like gjerne opp eksamen med et 3 timers intensivt møte.. hu hei.
[color=#0000ff][/color]
Nå skal jeg rydde og vaske litt. Må skrive liste først bare :) Og så blir det opplegg i kveld ja, men egentlig så trøtt! Lyst til å gå på kafé og drikke rødvin, blir sliten av å TENKE på fyll og tull... hmm. lalalalalala
Himmel å hav... lurer på hva husvertene mine driver med... river ned huset?:eek: hmm, høres ut som det, enten det eller storrengjøring...:p kl 23 på kvelden:eek: i allverden...:rolleyes: jaja.. ikke noe morro på tv heller... hmm..
lekt med photoshop i dag da.. :ja: morro.. :ja: å laga og sendt ett julekort.. mhmm...
Nå har jeg vært på butikken, og jeg tror at jeg har funnet måten å ikke bruke penger på tull og tøys, sånn at jeg ikke har penger til skikkelige ting når det er de siste dagene føør lønning. Fylle fryseren, og skapene med mat! Kjøpe inn ting jeg veet jeg kommer til å trenge den neste måneden, som f.eks dopapir og sjampo og deo. Nå kjøpte jeg meg masse hermetikkchampignonger, 5 (!) spaghettisausposer, 1 pose spaghetti, og 2 brød (puttet i fryseren). Ja, også 4 leverposteibokser.
Jeg er trøtt... skjønte IKKE hvorfor vekkerklokka absolutt skulle ringe i dag:p skulle til å snu meg å sove igjen, men det hadde sikkert ikke vert noe lurt... Nå skal jeg spise noe frokostmat, så komme meg på bussen til skolen sånn i 08.00 tida... kanskje litt før også.. en ide å finne bygget jeg skal ha eksamen i kanskje... for har ca null peiling på hvor DET ligger...:p typisk...
I dag MÅ jeg rydde huset.. hvorfor skal det være så vanskelig?? det er ikke så gale når jeg først begynner... men så er det det å begynne og da.
nå sitter jeg å instalerer et program så jeg kan lage ny hjemmeside.. tenkte å lage enjulehjemmeside :D så var det det å lage en ny etter jul igjen.. men det er jo litt gøyt og da.
I dag skal jeg rydde kjøkkenet, vaske kjøleskapet og bake litt med lille bruttern ! Hm jeg tror jeg først rydder og vasker, så går jeg i butikken på vei hjem henter jeg lille brutern på sfo. Det blir bra !!! da skal vi bake peanøttkjeks, kokos makroner og litt konfekt kanskje ... nei må vente litt med konfekten :o tror vi tar den 22 eller 23.
jeg gidder ikke telle så satser alt på at dette er 50 tegn, også bare lurer jeg på prøver man og komme opp i 1001 for 1 jan ?? :cool:
vist vi jobber hardt klarer vi det kansje.. og vist flere kommer på banen.. jeg føler hvertfall at jeg bidrar med min del.. nå rydder jeg og baker kakemenn og hører på musikk.. og prøve å dope vek mens smertene :(
trodde jeg hadde mista resepten min på p-piller men fant den heldig vis igjen. orker ikke å gå til lege nå rett før jul for å få tak i ny..
Haaha... Mila brukte nøyaktid 1 1/2 time på eksamen:o Men svarte på alt... Den skulle bare vart 4 timer uansett. Og jeg var langt fra den første som gikk...:p
Krysser fingrene for deg jeg! av og til er eksamner veldig lette og av og til stikk motsatte..
har ikke råd til flere julegaver til meg selv i år.. men måtte unne meg et nyttbhsett.. det som er rødt i lindex reklamen, barei hvitt. ville egentlig ha mørke lilla, men de hadde ikke størrelsen min,ikke at de hadde det i hvit heller.. for det finnes ikke D cup .. men jeg jukset det til med en C.. var fin form på de så det gikk.. rydde videre
Mmhm.. Nå skal jeg pakke litt, så skal jeg snart hjem igjen til Nemi:D så sånn er det...:D kanskje jeg ikke gidder å reise før i kveld da... får se hva jeg har lyst til. Litt deilig å være her alene også.. :ja: Hmm, må tenke litt på den.. se hva som går av tog å sånnt.. :ja: nei, får se å få i meg noe mat her.. :ja:
:love: trollungen fyker rundt her som en galning:D hihihi, oooh.. raserer posen med julegaver:eek: å neeei... jaja.. hehe, hun får bare leke, ingenting knuselig der vertfall... tror jeg:o (Mila full kontroll? :nei: ) Haha.. med hue inni pose... gå å plukke ut katten fra julegaveve
Nå sitter jeg å strikker litt.. og prøver å lage en hjemmeside.. vet ikke helt om jeg skal ta meg tid til å drive med hjemmeside.. men har forsatt noen dager igjenn, og blir ferdig med denne tøffelen i dag hvertfall.. og så har jeg noen dager på neste.. men kan jo ikke bare strikke heller..
Si fra når du er ferdig med hjemmeside da Helene - har lyst til å se! :ja: Jeg driver og lurer på om jeg skal lage en jeg også, eller det vil si blir jo ikke hjemmeside akkurat, men webside for alle hekletøyene mine som kanskje noen har lyst til å kjøpe? :)
Nå skal jeg spise gryterett med hvitløksbrød! Ikke lavkarbo, men... Men, men! :lol:
Har hjemmeside jeg, men den er ikke helt oppdatert liksom... Hoho :p
Nemi bestemte seg for å drepe joggeskoen min istad..:p herja rundt hele gulvet her... opp i skoen og greier... lukta sikkert nydelig...:rolleyes: jaaaja, så når jeg kom hjem, så hadde hun plutselig en svart labb:eek: jeg bare : MAAAMMMAAAAAAA.... hva er det nemi har gjort? Mamma: lekt med smøreolje inni godstolen til pappa...
Mila :lol: Søte lille katten er ikke så søt lengre? :p
Jeg skal liksom opp klokka åtte imorra tidlig jeg.. Lurer på hvordan det skal gå, når jeg la meg klokka fire i går natt, og sto opp kl 14 idag.. Hmm.. Har tatt sovemedisin da, så håper den kicker inn, men nå har jeg tatt den så lenge, så den altfor store effekten uteblir vel, vil jeg tro.
Forresten så var Anne på besøk hos meg idag! Såå koselig å se henne igjen, selv om det bare var for et øyeblikk. :)
haha... JOdaaaa.. Nemi lille søta miii.. :love: ikke MIN feil att hun har blitt ett troll etter å ha trilla mamma å pappa rundt lillefingeren de dagene jeg var borte... misstenker att hun har fått gjøre alt hun vill disse dagene du..:rolleyes:
Føttene mine er som vanlig iskalde du... samma med hendene.. eller, er varm akkurat nå, i og med att jeg egentlig ligger under dyna allerede..:cool: Må prøve å få sova snart... skal på jobb i mårra, men det er jeg egentlig alt for sliten til, og litt syk også..... Men jeg hater å ringe inn syk, tror jeg har ringt inn syk 1 eller 2 ganger på de 5 årene jeg har jobber det...:p :D :cool:
Så i mårra kl 08.00 er nok Mila på jobb uansett ja :ja:
Mofe: Jeg har en hjemme side (ligger link i profilen min) men den er veldig lite oppdatert.. så jeg vil lage helt ny..
Jeg får ikke sove.. ikke så rart egentlig.. ikke er det seint.. ikke skal jeg opp i morgen.. og jeg sov lenge i dag.. men jeg pleier alltid legge meg sammen med han.. men tror han ble glad for å ikke måtte høre på maset mitt..
Også er jeg så innmari tørst om dagen! Eller ikke tørst egentlig, men bare innmari tørr i munnen. Synes det er rart, men det kan jo hende at det bare er fordi jeg har vært syk i det siste også da.
Hihi, i natt fikk jeg sooove:D Men har en liten anelse om hvorfor... *misstenker feber...:( * DET har man ikke tid til!!:mad: Jeg skal JOBBE for svarte... Jahadda.. Åsså har jeg visst sagt ja til å jobbe på julaften også nå...:o hehe, men da har vi heldigvis bare oppe fra 9-12.. så er ikke verdens undergang å jobbe da liksom... koselig tror jeg det blir.. :ja:
Nå har jeg vært våken i 31 timer jeg! JOHOOOOO!! Har vært på jobb i 6 timer og allting. Det prikker i bena, men er ikke trøtt enda, så venter litt til før jeg legger meg. Overtrøtt, kalles det vel kanskje ja.
Så det så. Jadda.
Det var noe anna lurt jeg skulle si. Husker ikke hva.
Hva gjør man egentlig med sånne smågaver? Sånt dill og dall man får av venninner og svigerinner og som bare ligger og samler støv? Hva trenger jeg vel en adressebok til? En adressebok med navnet mitt på? Jeg har jo mobiltelefon og e-post og internett lett tilgjengelig, så hva skal jeg med en adressebok? Jeg kan vel ikke akkurat kaste den heller, kan jeg det? Selv om det er det jeg har mest lyst til ....
hmm.. stort problem det der.. og så er det så personlig men like vel så utrolig lite personlig.. jeg har slutta å gi presang til de som er så langt ute i vennekretsen at jeg ikke kommer på noe smart å kjøpe.. eller hvor jeg spanderer så lite penger på de at det ikke blir noe fornuftig ut av det uansett.
jeg heiv alt sånt når jeg flytta hjemmeifra.. så jeg synet at vist du ikke vil samle på det.. kommer ikke til å bruke det hiv det.. eller gi det bort.. til noen som trenger en Albertine adressebok :p
jeg kjente før ingen som het Albertine, synest det var et merkelig navn, noe jeg gjør med alle navn første 10 gangene jeg hører om det.. men i barnehagen jeg var i praksis i var det en liten nydelig jente på 1 år som heter Albertine. nå synest jeg det er et like nydelig navn som denne nydelige jentungen, og sefølgelig deg Albertine.. du er god å ha!
Må ikke jobbe når du er syk da Mila :nei: Hva jobber du med, forresten?
VoiceTV er forresten en innmari tøff kanal! Og spesielt programmet som heter Planet Voice. Mannlige programlederen er jo så innmari kjekk og likandes at man blir jo helt mo i knærne :o
Ellers så har jeg ikke så mye å si, men tror jeg har skrevet femti ord nå altså.
nå er humøret veldig dalende... :( så jeg tror jeg bare går å legger meg... tror ikke jeg orker så mye mer enn det nå.. Så får jeg se i mårra om jeg orker å gå på jobb eller ikke... Syk ++ er ikke så gøy kombinert med jobben... :nei:
Natta da folkens...dette må vel være over femti ord? telle joda sikkert...
Åh puh. Der gikk det en dag til og julaften var enda nærmere! Og har jeg kjøpt en eneste presang, å nei du! Angst.
Nå skal jeg kjøre en tur inn til byen for å hilse på mine utested-jobbende venninner og andre mennesker man kunne komme til å møte på. Men kan ikke bli lenge, i morgen er det tidlig opp å gjøre unna ALLE julegavekjøpene i løpet av formiddagen. Håpe håpe!
Jips. Dere får ha en fin natt, så snakkes vi nok i morgen:)
Jeg ble heldigvis ferdig med alle julegavene i dag - eller det sa jeg kanskje det? Eller forresten, jeg har jo igjen å kjøpe de tøflene til farmor. Det må jeg huske :ja: Eller kanskje jeg skal kjøpe vanter istedetfor? Hm... Nei, hun har vel mere bruk for tøflene, tror jeg.
Får ikke sove, får ikke sove, får ikke sove, får ikke sove, får ikke sove, får ikke sove, får ikke sove, får ikke sove... gi opp alt sammen får fremdels ikke sove... er varm.. vondt.. hmm..
atte... kommer ikke på noe å skrive... åsså må det jo være over 50 ord..
Miiiila - har du slått av pcen, slått av lyset, lagt deg under dyna - og ligget der stille i minst 15 minutter?
sende sovevibber til sjuklingen Mila
Ser på David Letterman jeg, synes det er så tøft program :ja: Han er så ufattelig skarp at det er helt skjønt å se på. :ja: Så på da Oprah var der for første gang på 16 år, det var artig.
Det ser skummelt ut dette her!! Tre dager igjen og kun en fjerdedel av det vi trenger! Nå reiser jeg på nyttårstur og kommer til å tenke på denne trådens endelikt og om forumet virkelig kommer til å greie det målet det har satt?!
Dam daradam!! (Spenningsmusikk)
OG nå må små overspiste Tricky'er hoppe til køys.
Natt natt :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.