< Tilbake til oversikten

1001-tråden

Mila sa for siden:

Så være flink med å smøre deg da jente!:p

Sitter (ligger) da her jeg med vondt inni panna.. ler merkelig setning det der.
Og har nettopp sendt noen sjemaer til en lærer som vi liksom skulle levere i dag, LITT vanskelig når man ligge syk hjemme kanksje..? ja, så sendte dem på sånn mail greier vi har. Snart skal jeg spise middag... (jippi..? eeeh.. naaai?)

Ha en fiiin dag da alle sammen! :)

Thula sa for siden:

Endelig snart ferdig på jobb. I dag har jeg merket en god del sult, magen romler etter gårsdagens utskeielse og hodet verker. Håper jeg snart er i ketose igjen for nå angrer jeg som en hund på at jeg ikke klarte å holde meg i går. Har i hvert fall funnet synderen, tante Rød kom på besøk i morges sutre

Skorpia sa for siden:

å ja Aloe Vera er en skikkelig vidunderplante,fikser brannsår ,solbrennthet,innsektstikk.vond hud,lettere eksem,demper all kløe osv.
Fjerner sikkert rynker og:p :rolleyes: :cool:

Men jeg ville ikke vært foruten den planten i hus,den har redda meg mange ganger fra både det ene og det andre.

Men det finnes en sak til jeg er glad i om sommeren,det er ei flaske med sitron:)
Den brukes hvis en selv om en har vært forsiktig til å fjerne solbrenthet. Smøres på med bomullsdott 2-4 ganger etter som hvor uheldig e har vært.

? Alle kan vel sovne i sola,eller luke ugress litt for lenge ?

Mila sa for siden:

Halllooo? skriv noe her da alle sammen:p :p

Nå har jeg ikke vondt i hodet lenger, bare litt tung liksom, men ikke vondt, (kan hende det er pinex ene da...:p :p ). Nå ser jeg litt på tv. hadde plamlagt å legge meg i stad, men sånne planer blir det jo ikke noe av hos meg ivertfall. Går likosm ikke.:p

Natta Hilsen fra Mila som har talt ordene og det er over 50;)

gunnhildMP sa for siden:

Livet.....
....og den lyse side, ja...må kanskje slutte å høre så mye på Tom Waits...
det kan ikke være bra for den lyse siden...."an old shirt that is stained with blood and whisky".........neinei.....ikke bra....he's walking spanish down the hall....tralala.....

Men livet er jo greit lell det,da.
Idag har jeg hatt en fin dag. Har trent pilates-programmet mitt og gått tur med hunden. Og vært flink til å spise maten min. Og lagd god middagsmat til Mannen i mitt liv.

Og i kveld skal jeg nemlig se "Buffy" selv om det går seint - (ETTER de ekle big brother tullingene);) - fordi jeg er nemlig arbeidsledig, tenk, og har lov til å være oppe seint, hahaaa!!! DERFOR er livet slett ikke så værst lell, når man bare har de nødtørftigste tingene og kose seg med...:)

Helene sa for siden:

Jeg savner det koselige og stanhaftige nextgentel brebåndet jeg hadde når jeg bodde hos mamma.. det funket hver dag.. hver natt. og det var ingen som blei sur om du satt mer enn 1 time på internett..

men her hos pappa er det anderledes.. de er litt på glid.. men det er jo en fast utgift å ha brebånd. ja hele 300kr i månden.. og en ekstar 500lapp på modemet når man skal sette det opp.. Dette er en stor utgift dette for en familie med 1 normal inntekt.. + en høy statsintekt fordi min far reiser dobbelt opp med havforskningen. altså dobbel månedslønn.. dette dekker akkurat boblebader, sydenturen, hotellhelgene, og all alkoholden når de er på byn.. men internett.. det har de ikke råd til.. :(

mofe sa for siden:

Ja . du får da deg jobb da vet du, Helene - også betale sjøl ;)

--

Nå sitter jeg altså her en lørdagsnatt, om min kjære har gått til sengs. Er egentlig litt trøtt og sliten, men ikke søvnig på en måte. Naboen har fest tydeligvis, og spiller "artig" musikk "ganske så høyt" :eek:

Ellers så kan jeg berette om at jeg var på Aker Brygge i dag - nyyyydelig vær, men FY så kaldt da gitt! neeei.. jeg skulle nok tatt på meg ullkåpa allikevel, ja!

Og trange dongeribukser.. det ER ikke noe særlig i sur vind! :( Men neste vinter er forhåpentligvis de samme buksene ikke SÅ trange lengre.. kanskje jeg tilogmed får på meg strømpebukse under?

Mila sa for siden:

Sitter nå her å surrer over 2 på natta.. Sove...? DET er fornoe da? Har aldri hørt det ordet før jeg...:p , eller, kroppen min har visst ikke hørt det ordet før... Ellerno..:p

Har nettopp kommet hjem fra ei veninne, vi har sitti å sett på titanic... fy flaten den filmen er laaaaaang... tror vi halvsov begge to.. men filmen er trist også da, selfølgelig, men en aaalt for lang film å begynne å se på kl 23.00 på kvelden..:p

Ville bare si god natt å ha en fin søndag alle sammen:D

mofe sa for siden:

Titanic er en fiiiin koselig, eventyrfilm! :) Men superlang :p

Ellers så kan jeg jo fortelle at jeg driver og leker med tanken på yrket "coach".. Altså - jeg tar jo lektorutdanning i realfag nå, også har jeg sett at endel videregående skoler har begynt med coach til elevene sine..

Også tenkte jeg at det er kanskje et marked for det i fremtiden? Privat, altså.. Da kan man jo både coache vgs-elever, og de som går på høyskole og universitet..

Men studenter har kanskje ikke råd? Så det blir bare de som har rike foreldre?

Vet ikke jeg - men en spennende tanke, synes jeg :)

Mila sa for siden:

Skal du bli lektor?? PÅ vidergående? tøfft... ehh (akkurat nå liker
Mila verken lektorer eller lærere eller skole i det heletatt:D :p ...)

Driver å stresser meg opp til denne hel.... religions prøven i mårra da selvfølgelig... her i senga er det:

• Meg selv
  • Laptopen
  • Religionsboka
  • Dyne, 5 puter, 3 tepper.
  • Notater
  • Katten min...

Så det er temmelig fullt oppe her:p

Har datan pga jeg bruker caplex til å finne betydningen av sånne teite ord som jeg ikke skjønner døyten av, så data er godt å ha, :p

mofe sa for siden:

Skal visst det :rolleyes:

Hver Onsdag så er det full fest her på studentbyen. Og jeg sitter og hører folk rave rundt utenfor - fulle som få. Snodig! Sitte her i min egen verden og være vitne til andres verdener.

Ellers så kan jeg vitne om, at jeg som oftest sitter med bena i kors når jeg er på forumet - det visste dere ikke det kan jeg tenke meg!

Anne sa for siden:

Mofe må få en mulighet ...hun har visst noe på hjertet.:p

I dag i påskeferien i dag, og vi har puslet med litt forskjellig. Sto sent opp, lå og leste en time på senga og fikk en kaffekopp også. Det smakte.

Etter frokost dro vi og leverte sommerdekka på den forrige bilen min, som vi fikk henta på torsdag. De lå på vinterlager.

Så shoppa vi litt småtteri som jeg trengte til barnebarna. Det er jo påske....:p

mofe sa for siden:

Anne: jaaa-aa, hadde det nemlig ;)

Satt på verandaen nå, og fikk en tankerekke, også synes jeg at tankerekker er så spennende avogtil, og fysøren så mange ord vi klarer å tenke på innmari kort tid! Så her er tankerekken min:

Kongen må opereres.. hjerteklaff-greier.. så rart egentlig, at de sier at det at han røyker kanskje har bidratt til den feilen, jeg trodde ikke at røyking gjorde det egentlig.. Kongen røyker.. kanskje ikke så rart, de har jo sikkert mye å gjøre, og det er nok fint for de å få seg en liten pause avogtil. Jeg tror kanskje jeg så et bilde av han hvor han var i Holmenkollen og tok seg en røyk. Da var han sikkert kameratslig, og lo sånn hjertelig som han så ofte gjør. Jeg lurer på om de som er rundt han når han røyker, tenker at det er rart at en konge røyker? Mette-Marit røyker jo også. Hun er sikkert litt stressa avogtil hun også. Men hun er en fin jente, synes jeg. Husker da hun var med på den aksjonen i fjor, også møtte hun han gutten som har angst. Han var jo bartender og alt på programmet, det var sikkert kjempeutfordrende for han! Han gjorde sånt inntrykk.. kanskje han jobber i den brukt-kles-butikken enda. Lurer på om han og Mette-Marit har kontakt enda?

:o

Anne sa for siden:

Etter shopping og kaffe på kafe, så dro vi hjem og spiste pølser i solveggen på terrassen:o Jeg spiste to stk m/lompe.:o Måtte ha noe som gikk lynraskt, for jeg ville ha en time i sola mens det var så fint og litt varmt i været.

Spilte musikk til.... Björn Afzelius & Mikael Wiehe 1993.... Litt påskeferiestemning:)

Mila sa for siden:

Atte jeg kjeder meg...:(
Åsså er jeg så sliten atte.. sove da kanskje? Nope, for da får jeg ikke sove i natt....

I mårra må jeg tidlig opp gitt.. kl 6... æsj.. like å sove lenge

HVA skal vi pjatte om da Mofe?? Finner ikke på noe å skrive jo.. hehe, åsså må det være 50 ord... teller joda, over 50 ord her :p

GOD PÅSKE FOLKENS!:cool:

mofe sa for siden:

Så herlig da Anne! :) Ikke pølsene da.. men jeg skjønner argumentet ditt! Jeg brukte noe av det samme i dag tidlig.. tok meg en loff-skive så vi kunne forte oss ned til byen... for å kjøpe blender!!

Skal vi se om jeg finner bilde av den på nettet...

Tøøøøøff? :D

Oops.. 50 ord ja..

MILA! :lol: Hvordan blir påsken din da? Skal du reise noe sted f.eks?

Jeg skal sitte INNE med pedoppgave, jeg :) Det kan jo bli moro, det... :cool:

Men skal prøve å få meg litt sol også, tenkte jeg.. ellers så får jeg ty til selvbruningskremet jeg tok meg hit :p

Mila sa for siden:

Kjempetøff mofe! Heldig du er da, også lyst på sånntno greier..:p

Min påske: Jobbe... jobbe... jobbe... FRI?!? (jøsses)... Og så jobbe litt igjen:p :p
Tror jeg skal se en DVD snart altså.. Kjøpte en ny en i går jeg, scoobi dobi doo 2 ellenro:p :p (litt sånn teit-humor humør i dag:p )

Kos deg med ny blender da mofemor!:)

MOFE! ler
Ja skal bort fra onsdag ettermiddag til fredag ettermiddag/kveld. Hjem igjen for å jobbe på fredag fordi jeg skal jobbe på lørdag. men reiser igjen lørdag og blir borte til mandag igjen så.:p

mofe sa for siden:

Ja - det er artig med blender!! :ja:

Jeg fikk lyst å¨tomatsuppe, så jeg blenda 5 tomater og en løk, også hadde jeg oppi en kjele, også hadde jeg oppi en boks hakkede tomater og en chili og litt mel og litt purre, også lukta det veldig godt! Også litt kjøttkraft. Men SÅ vett.. så hadde jeg oppi en hævv med rosmarin, (fordi den er så gammel, kjøpte i hellas) - og nå lukter det BARE rosmarin.. Jaja - jeg får det vel ned, jeg får tenke ANTIOKSIDANTER når jeg presser det ned :p

sommerfugl sa for siden:

meg vil oxo ha blender!! :hylgrine: har hatt lyst på leenge.. :(

jaja, kan vel fortelle om påsken.. mhm.. skal være heeelt alene på hybelen i en uke jeg, det blir mojjo! nope.. men skal trøsteshoppe litt da, fikk gavekort på H&M i bursdagsgave :D
[font=Verdana][/font]
:eek: :eek: åsså får jeg pakke fra H&M!!! glede seg enormt til å hente den :D
[font=Verdana][/font]
god påske alle sammen! :klem:

mofe sa for siden:

sommerfugl - du kan jo evt. invistere i en stavmixer først? Du får brukt den til mye, altså! :) Tror den jeg kjøpte kosta 200,- eller deromkring - og det er jo ikke så aller verst det :)

Forresten så ble suppa jeg laga KJEMPEGOD!! Selv om det smakte litt vel mye rosmarin da :) Men plenty med vitaminer!! Følte meg kjempesunn! Bortsett fra loffen vi spiste til :eek: :eek: :eek:

Mila sa for siden:

Mofeeee...? ENDA mere loff på en dag? :eek:
[font=Verdana][/font]
Akkurat nå burde jeg vel egentlig soooove.. for atte jeg skal på jobb kl 7 i mårra... men atte får jeg sove? Naida..:p
[font=Verdana][/font]
Sommerfugl! vræle Har ikke snakka med deg på lenge joo:(
[font=Verdana][/font]
teller ordene sine Å neivel nei.. ikke 50 enda. Får bare si Go påske, go påske goooo pååååske til alle sammen igjen jeg da:p

sommerfugl sa for siden:

stavmixer? mhm, det hadde kanskje vært noe :) men kan man ha is og frosne bær og sånn i den..? håper det, for stavmixer er jo ikke sååå dyrt liksom. ønsket meg det til bursdagen, men fikk ikke. men fikk penger av bestemor og bestefar til å kjøpe noe sånt da.. men eh.. kjøpte klær..?? :rodme:

mofe sa for siden:

sommerfugl - den jeg kjøpte klarer ikke å knuse frosne bær, så jeg må tine dem litt først. men du får visst tak i sånne som takler frosne ting også, men det blir jo dyrere da, selvfølgelig :)

Mila - jaaaaa, jeg veeeet! Helt unødvendig, egentlig.. Må skjerpe meg nå, dette går litt over styr egentlig :(

sommerfugl sa for siden:

naai, veeet det :( åssen gåre a snuppa mi? har vært så dårlig jeg, ikke sovet på tre netter en gang :eek:
savner fjasepjatten vår, men vet du hva? vi kan pjatte heeele påska, for atte du må jo holde meg med selskap :D eller skal du jobbe kanskje kanskje?

maaange klemmer på søte snille vennen min :klem:

Mila sa for siden:

Mofe: Ikke vææære lei deg du... Kommer en ny dag i mårra vet! Og med denne nye blenderen så MÅ du jo bare teste ut masse SUNNE ting i mårra vett! Tenk sånn du!:)

Hvorfor i allverden er det ikke noe fornuftig på TV i det hele tatt? Tror jeg pælmer den boksten langt ut av vinduet snart jeg altå! ( eller nai... for da får jeg ikke sett idol å sånnt på fredager..:p )

Sommerfugl!

Sånn er jobbeplanen min:

I mårra: 07.00-14.30
Mandag: 15.00-19.00
Tirsdag: 14.00-19.00
Onsdag: 08.00-14.00

Resten av onsdagen, + torsdagen og fredagen er jeg borte (uten tilgang til internett)

Lørdag: 08.00-1500

Så reiser jeg bort igjen etter jobb på lørdagen å blir til mandag... så er ikke så mye hjemme nei...

sommerfugl sa for siden:

:hylgrine: skal du være borte såååå masse?? grue seg masse
huff, men atte MÅ du...? vil at mila skal være her hos sommerfugl, for atte sommerfugl er helt alene hjemme i 8 dager og kan ikke gjøre stort annet en å sitter på hybeln

ey, hvor langt er det fra arendal til kr.sand?? tror jeg skal til kr.sand til høsten, har funnet hybel og alt :p mhmh, skal finne på masse mila og meg til sommern og høsten:)

Mila sa for siden:

:eek: :eek: Det ekke langt med tog skulle jeg tro, men har jo søkt i kr.sand meg å vettu! Vet jo ikke hvor jeg kommer inn (OM jeg kommer inn) enda !

Menne... jaa..:( MÅ nok være borte så lenge desverre, menne kommer innom sånn innimellom. og du HAR mobil nr mitt.. (jupp du har... DER kom mms en!:p ... veldige pauser de har fra tromsø og hit da..:p )

HEEEY!! det er sånne sko jeg vil ha jo....:eek: missunlig

sommerfugl sa for siden:

ja det har du jo!! håpe vi begge kommer inn der :D kan vi finne på masssssse!!
så må vi dra på den derre bystranda eller no. kan spille volleyball og bade masse :D
var der med søs for et par år sida, bada nakne på stranda i byen, rett utafor NRK-bygget :eek: :p

Mila sa for siden:

Drar opp denne i dag jeg:)

Noen som har forslag på dvd jeg kan se? Noe spennende på tv? Forlag?... Kjeder meg, er trett og slite. Men kan sove heeeeelt til klokka TO i mårra:D (tror neppe jeg får det til men..:D )

Ikke 50 ord enda nei, nei nei.. får skrive litt til da:D . Skal i grunnen bare slappe av resten av dagen, og godt er det:)

Ha en fin søndag alle sammen

mofe sa for siden:

Du kan se den Alexander, eller hva den heter.

Kan du leie? For da kan du jo sjekke ut [url]www.imdb.com[/url] - også kan du søke opp favorittskuespilleren din, f-.eks Julia Roberts - også får du listet opp alle filmene hun har vært med i - også kan du gå å låne en av dem. Bra ide, sant? :p

Jeg tror at jeg skal skrive litt til sånn at ikke innlegget blir slettet, det hadde vært kjipt.

Mila sa for siden:

Suuuper ide mofe!:)

Ja det er lurest å skrive 50 ord altsåå... skulle tro dem der moderatorne gikk rundt å telte hver innlegg ellerno:p :p

Æsj... Bare formel1 (eller hva de er) på tv 2... ( se på nrk om det er noe spennende der.. SKIIII?! Naitakk:p )

Åsså var det disse 50 ordene da.. Sånn:p

mofe sa for siden:

Så hvilke skuespillere liker du da, Mila? :)

Jeg liker Angelina Jolie, Scarlett Johansen, hun dama fra "Amelie"... hm... Nicholas Cage (men bare skuespillet hans.. liker ikke helt typen..).. hm, også kommer jeg visst ikke på flere? Jo, Julia Roberts! Og.. hm.. h an som spilte i den engelske pasienten? Også Kevin Costner..

Kommer sikkert på flere etterhvert :)

Mila sa for siden:

Julia Roberts, Paul Walker, Vin Disel, Jhonny Depp, .. sikkert flere men hjernen min følger ikke helt med lenger.. er søppeltrøtt:p :p

RUSSEL CROW åsså da.. hjernen begynner å fungere litt Og litt Cameron Diaz... menne... nå kommer jeg ikke på flere akkurat nuh.. For hjernen fungerer ikke helt likevel:p

forbaska med disse 50 ordene man må skriver når man ikke har noe mere å skrive om altså:p hehe, Sånn.

Skorpia sa for siden:

Lurte du på lengden fra Arendal til Kristiansand. Hmmm. ca 7 mil er det jo,og det går jo ekspressbuss byene imellom.

Eller er det noe jeg har gått glipp av:rolleyes: ???

Må visst skrive litt til for ikke å bli skubba ut.

Jeg er jo bare en Drammenser som er i Arendal-Grimstad -Kristiansand hver sommer med hovedopphold i Grimstad.

Å den byen er bare herlig:) :p :_plystre: :klem:

Mila sa for siden:

HEEY vert mye i Grimstad jeg som lita:p :p . Litt nå og da, men mer da jeg var lita, om sommeren.

Tjah... Hva mer skal jeg skrive daa? Må jo skrive noe for ikke å bli sletta:eek: :p

Liker Kristiansand godt jeg, hadde ikke gjort meg noe å komme inn på HiA nei,:D . men får se hvor jeg kommer inn, tiden vil vise... ellernoe sånnt.:)

*teller feblisk ordene, men skirver noen ekstra for å være sikker:D *

Skorpia sa for siden:

Må jeg skrive 50 ord for å svare også? Tror vel egentlig vi er litt på villspor nå,dette er jo 1000 tråden. Dattern gikk på HIA i Grimstad i 3 måneder før hun kutta og fant ut at hun ikke ville bli førskolelærer likevel. Nå jobber hun på REMA og søker seg inn på dyrepleier i Norge,'Sverige,Danmark. Det er nemlig bare 14 i hele norge som blir tatt opp,derfor er hun avhengig av å søke i andre land også:) Hun har bra karakterer men når det er 14 fra hele landet bare,kan det bli vanskelig.

Mila sa for siden:

HiA i Grimstad?? visste ikke Mila
Åhh, dyrepleier? så gøy, elsker dyr:) . Har også søkt på skole i danmark :), I Hjørring, Thisted og Aalborg. Blir spenneden å se om jeg kommer inn der eller i Kristiansand eller Arendal:) . Er bare å vente å se.:D

Gleder meg vertfall til å flytte bort herfra og til en litt større plass liksom, skjønner meg ikke på noen av ungdommene herfra som nekter å flytte fra dalen.. Jeg vil ut, men ikke for langt borte fra mamma å pappa da, men kommer neppe til å bo HER resten av livet. Å blir jeg sykepleier så må jeg jo nesten bo i by..:rolleyes: :D

mofe sa for siden:

Ny dag - nye 1001-tråd-muligheter!!

--

Idag så våknet jeg og var skikkelig kald! Lurer på om jeg begynner å bli syk, men jeg har jo vært litt sånn opp og ned med immunforsvaret og formen de siste ukene, så det er sikkert bare noe lureri.

Ellers så kan jeg jo fortelle at jeg vurderer å dra ned til byen for å gå på Deichmanske, men det er nok litt lurt å finne ut om de har åpent først!

boble sa for siden:

ÅHHH,så dårlig samvittighet. Været ute er helt skjønt og det hadde så absolutt vært på sin plass å GÅTT UT! Ja!!

Meeeeen nei. Sitter jo så godt i sofan med laptopen på fanget te-koppen ved min side.
Har vasket og ryddet leiligheten,så litt nytte for meg har jeg gjort,da.
Men det er altså det at jeg syns jeg må ut.Hører liksom med....
Selv om det sikkert ikke blir noe av.
Godt og vite at det kommer en dag i morgen.
Sukk...

mofe sa for siden:

Kom deg ut boble!

Kom deg ut i den flotte solen!

La solstrålene falle over ansiktet ditt, og ånd inn D-vitaminene!

Kjenn at kroppen blir yngre, og vakrere - og at du fylles av energi!

Tilbed solen, la solen hele ditt sinn!

... kunne jeg jo ha sagt, men som du så sitter jeg altså inne.. Rart det der, gitt! At man vet at noe er bra for en, men så gjør man det ikke allikevel.. :confused:

boble sa for siden:

Det du kunne sagt gjorde at jeg nesten fikk inspirasjon til å gå ut,men så ops..:rodme: forsvant initiativet mitt. Nok en gang!!
Men jeg har satt beina mine utenfor døra,altså. Var jo og hentet minstemann i barnehagen. Så!
Tok selvfølgelig bilen,hadde jo vært for ille om jeg skulle gått.Et sted går grensa!
(Vil nevne at jeg måtte ta bilen da,for jeg hadde dårlig tid.):rolleyes: !! Tidklemma,vettu!!!:høh:
[color=dimgray][/color]

Albertine sa for siden:

Shopping, det er fali' det. Sende mor uovervåket på by'n med kontanter og kort, for så å utøve fri dressur i byens overprisede butikkestablisement. Mor har gjort det kun en kvinne kan gjøre, nemlig å bruke masse penger på utrolig kort tid. Tenk, i posene som ble slept hjemover var det faktisk dameklær! Som regel er det barneklær som er hovedfyllet i posene, men i dag var det billige klær som er alt for små. Mor har nemlig tenkt å komme inn i klærne etterhvert. Noe må man jo ha som gulrot.

mofe sa for siden:

Dette er ikke femti ord, Skorpia. Dessuten er det 1001-tråden, så ikke lov å poste to innlegg etter hverandre.

--

Ellers så kan jeg fortelle at jeg har gått på butikken i sinne, og det er jammen meg mye man får gjort på en butikk! F.eks å granske bladhyllene i ett kvarter! Skal jeg kjøpe "bedre helse" eller "iform" eller "CHICA" eller "se&hør" eller "TIQUE!" elller "C" eller "D" eller "her&nå".. i det hele tatt, masse å velge imellom. En tur innom godtehylle fikk jeg også, så nå er det smågodt-kose-seg-tid.

Mila sa for siden:

Akkurat nå så atte... kom jeg nettopp hjem fra jobb, puhhhsj for ett stress da!!
Skal sove litt lenge i mårra og jeg:) Så er det på jobb igjen, hehe, vimsa noe volsomt på slutten, STO faktisk 356,- på kassaskjermen atte en kunde skulle ha igjen av penger... men hjernen min kobla det til 536:p :p .. å DET går jo ikke når han betale med en 500 lapp:p :p , men vi lo bare begge to da, så fikk han riktig sum tilbake etterpå:p .

Så tror det snart er leggetid... (neida)

boble sa for siden:

Etter litt vurdering frem og tilbake,bestemte jeg meg for å dra og trene. Har ikke kommet
ordentlig i gang med det etter influensa runden.
Hadde minimal lyst men hadde avtale med en venninne,så syns jeg måtte.I siste øyeblikk trakk hun seg,men da hadde jeg fått jobbet opp litt lyst,så jeg dro. OGSÅ VAR DET IKKE NO TRENING. Fordi det er påskeuke.
For noen feiginger. :mad: Her hadde jeg overvunnet meg selv,også feiger de ut. Dumminger!!
Så kjøpte Freia 70% på veien hjem,og kommer sikkert til å spise iallefall halve.
Så var den dagen spolert.:( :(

Mila sa for siden:

Kom igjen da folkens! ( drar opp denne i dag jeg).

Hehe, hvorfor må igrunnen alt stress på jobb skje på SLUTTEN?? Bare lurer liksom... for atte det gjorde det i dag nemlig, ingenting som gikk vår vei. En stakkar mann som hadde mista bilnøkkelen:eek: sin, og han skulle til kristiansand! (er ett stykke herfra det ja). Så vi var 3 ansatte + han da som fòr rundt å leita etter denne nøkkelen da... Men det endte med at han fant den i ei lomme på buksa han ikke engang visste at han hadde:p :p :p . Åsså var det tid for å telle opp kassa da, min stemte (takk guuuud for det), men ikke den andre... vi gav opp til slutt så får se i mårra hva som var galt. Endte med att vi var en halv time på overtid:( ... men men, skal heldigvis ikke jobbe kveld i mårra:D

( DETTE er masse over 50 ord det:p )

Skorpia sa for siden:

Får prøve meg på en ny en på over 50 ord,og siden Mila er i gang med butikkmas tar jeg opp tråden der. Har vært i masse butikker i dag,bortsett fra på meny da.for det var ingen ledige parkeringsplasser. Sånn er det når alle skal handle i siste liten,var innom Rema Stormarked også,hvor eldstedattern jobber.
I dag skulle hun jobbe dobbelt,fra 7.30 til 21 00. Misunner henne ikke det på en sånn dag som denne,men så har hun fri fram til tirsdag etter det da. Siden hun har frukten når hun starter tidlig slipper hun da hvertfall kassa fram til 1600 da hun skal overta for en annen:)
Men hun skal jo bruke påsken til å ordne med søknader til skoler da
Ha en fin påske alle sammen:klem:

mofe sa for siden:

Jeg sitter her og drikker Baileys jeg.. med isbiter i. Det er godt! Lenge siden jeg har drukket noe nå.. lurer faktisk på om Gol var siste gangen. Hm.. altfor sjelden gitt. Drakk litt hvitvin istad også, til tacoen vi spiste - som vi spiste til den påskekrim-saken på tv2. Artig sak. Fint å se på tv. Tv er morsomt.

Og baileys er godt!

(og jammen meg har jeg over 4000 innlegg, gitt!)

Helene sa for siden:

Lenge siden jeg har vert her inne nå og tenkte jeg skulle ta meg en tur innom. DE siste dagene har vert hektisk. TG TG TG TG og allter TG og inne mellom alt bråket( om man kan kalle det det. ) har jeg vert innom sverige en lite tur og hamstret kylling og sukkerfritt snop.

Har nettopp sutte meg ned etter 8 timer skift og først nå har jeg internett og faktisk ser deltagerene.. ulempen med å jobbe på kjøkkene..

Maten de spiser her tror jeg ville fått mange av dere til å grøsse nedover ryggen.. kansje jeg senere i uken tar bilde av et såkalt cola tårn. de teiper alle cola boksene de drikker oppå hverandre..

Såg en deltager (sikkert 2 som delte) som hadde 6 KASSER med cola.. altså 24x6 colabokser.. da grøsset jeg litt inni meg, tok en slurk vann og gikk min vei..

men nå skal jeg gjøre mer av det jeg ikke har fått gjort de siste dagene.. surfe rundt på den store vide weben :D

mofe sa for siden:

Helene - det er jenta si som ikke lar 1001-tråden i stikken! :lol:

TG ja.. det er slitsomt! Men morsomt :) Har vært der selv en gang (har jeg sagt det til deg før?) Og folk drikker cola og battery om hverandre, og sover 2 timer i døgnet.. snakk om å ta vare på kroppen sin :lol:

Ellerst så kan jeg opplyse om at kjæresten nå plutselig bestemte seg for å bestille mat, så nå får vi indisk på døra om en halvtime eller så :o Veldig sunt liv, altså! :o

sommerfugl sa for siden:

apropos sove to timer i døgnet.. tenkte med en gang da jeg var på skoletur i moskva.. ååhhh, var gøy.. :p en flaske vodka, den som koster vel 300-400kr her, kosta 40kr der :eek:
sååeh, vi satt jo oppe hele natta og festa på hotellet og fløy rundt, sovna vel i 5-6tida på morran, og stod opp klokka 7, for å dra på sånne severdighter eller hva de nå heter...?:p
så, ble ca en times søvn hver natt i en uke :o sku sett oss på gardermoen da vi kom hjem, heeelt utslåtte :p

det er også snakk om å ta vare på kroppen sin det :D :p
sov forresten 18timer i strekk da jeg kom hjem :o

mofe sa for siden:

Moskva hørtes helt fantastisk ut, sommerfugl! Jeg elsker å reise.. men nå har jeg ikke vært på langtur siden.. hm.. ja, det blir vel snart 3 år siden.. Og før det, så hadde jeg i løpet av tre år vært i hellas tre ganger, mexico en gang, spania en gang, london 3 ganger, irland en gang..

Så det savner jeg utrolig.. Bare det å ha friheten, økonomisk, til å bare "stikke en tur til london" som jeg gjorde da.. eller til spania.. sukk

Mila sa for siden:

Åhh.. vil å reise, elsker å reise, jeg VIL oppleve USA en gang om ikke så lenge jeg viiiiill!
sukk Må bare vinne litt i lotto å sånnt.. så kan jeg reise masse..:D Tror jeg skal vinne såpass mye att jeg kan kjøpe meg en leilighet/hus nede på grand canaria ellerno... så kan dere få komme på besøk å greier...:D DET hadde vert tingen det:D Åsså skulle jeg ha reist masse å opplevd verden.. drømme seg bortevekk:D

Da får dere ha en kjempefin mandag alle sammen:)

mofe sa for siden:

Nå er det IALLFALL blitt vår! Solen skinner som bare det her i Oslo, og det er deilig deilig deilig! :ja:

Det er så rart, for det kommer så mange nye absolutt hele tiden nå, man blir jo nesten svimmel :o Ikke så lett å følge med, synes jeg - men samtidig så er det jo litt gøy også, siden dette forumet er så utrolig fantastisk kjempebra! :ja: Og å spre lavkarbo-filosofien utover det ganske land.. det er bare positivt :)

Tjolahopp!

Aline sa for siden:

nå er det jammen lenge siden jeg har skrevet her, gitt :o

dagens tema...? neeeei.... jeg vet ikke...
kanskje jeg skulle skrive om det at jeg ALDRI klarer å komme meg til skolen i tide?
tror jeg bor litt for nærme... venter med å gå til, ja egentlig til timen har begynt...
også henger jeg vanvittig etter i endel fag hvor jeg plutselig sluttet å gjøre noen innleveringsoppgaver... sukk

det er jo bare å ta seg sammen og gjøre det, men først må jeg bli ferdig med denne hybel-organiseringsplanen....!

mange tenker sikkert "hvor vanskelig kan det være å få orden på den hybel'a lissom" men jeg har vanvittig mye ting... jeg kunne fint fyllt en liten leilighet, men så har jeg bare en hybel :p

ser nå at jeg kunne fått plass til en komode ;) det tror jeg at jeg kunne ha trengt, men jeg har ikke akkurat råd til å kjøpe en nå... hmm...

tenke litt mere på dette! :ja:

Albertine sa for siden:

Sitter her i (ikke) ro og mak, med tre unger hoppende rundt meg. Gleder meg vilt til barne-TV begynner sånn at de har litt mer fokus. Verdens beste mamma, det er jeg det. :rolleyes: Jaja, i kveld skal jeg ut på pub og forsvare korpsets ære i pubquiz. Elsker å leke sånn, selv om jeg ikke vet halvparten en gang. Må ihvertfall lære meg navnet på den nye prinsessen. "Princess Leah". Skikkelig Star Wars.

Mila sa for siden:

Nå så får ikke jeg sove vett.. (som vanlig)
Har igunnen ikke gjort så mye i dag, skulle godt har gjort mer. Sto opp i 11 tida, spiste en tullete frokost og gikk opp for å skrive (holde på å skrive SPISE:p ) stil... Og den blei jeg akkurat ferdig med nå i 23 tida:p (Ikke så veldig effektiv i dag kan du si nei..) Åsså har jeg pakka til denne Osloturen da.. sukk EGENTLIG så hadde det vert like greit å være hjemme. For denne turen er IKKE særlig gjennomtenkt:p , eneste som er skikkelig bestem et at vi skal på teater, (nattergalen).

Ha en fin uke!

:klem:

mofe sa for siden:

Herregud som jeg lo da jeg leste denne!!

www.dagbladet.no/dinside/2005/04/11/428572.html

Det der er noe for meg, altså! En løpende vekkerklokke!

Jeg er som hun i artikkelen, hver gang mobilen ringer om morran, slår jeg på snooze. Også når det ringer flere ganger, så slår jeg den av, "fordi den er så irritererende".. og da har jeg jo helt glemt at det er et POENG med at den ringer.. nemlig at jeg skal OPP!

:rodme:

Er det mange nok ord nå? Ikke? Orker ikke telle, men nå regner jeg med at det er det iallfall. trall trall trall.

Mila sa for siden:

Jada MofeMasa:p Får skrive noe jeg da siden andre har glemt det bortevekk.. (eller...?:D )Men har Mila noe å skrive om? Neida, for hun ligger bare i senga si i dag hun, vondt i magen å sånnt. Men har tenkt å surre meg en tur ut med kameraet å kikke senere.. er så fint vær:D Mila liker fint vær hun, det er så koselig med sol og varmt.

Dette er 50 ord, så det så:D

:klem: til alle som vil ha

mofe sa for siden:

Idag våknet jeg av en humle!

Og ikke hvilken som helst humle... denne var GEDIGEN!! :eek: :eek: Jeg tenkte som først i halvsøvne at "snille humla den klarer å finne veien ut selv, den!"..

Men neida. Den surret og summet og sulla rundt, og slo seg selv mot vinduskarmen.. Bzzz.. bomp bomp bzzzz.. Og jeg ble jo helt skrullete av det, kanke sove med en humle surrende! Så jeg sto opp, i trusa, og grep nærmeste mordvåpen (KK kan brukes til så mangt). Og slo mot gardina. Og slo sånn at gardina gikk til siden, og hele verden kunne se meg i all min naturlighet. :rodme: Etter ekstremt mye om og men, så fikk jeg den endelig ut.

:)

Mila sa for siden:

:eek:En humle? hate hate humler:eek:

Nettopp kommet hjem fra skolen jeg nå, så nå må jeg lese psykologi... (jippi..)

Det er så fint vææær:D elske fint vær så vi skal grille til middag senere:D yeey! Åsså skal jeg sitte barnevakt, :) Lese til psykologiprøven mens jeg sitter barnevakt kanskje? Ungene sover så:D , på skolen i dag har jeg bare surra og sosa rundt egentlig... Sitti UNDER pulten i norks timen (russeknute), bare susa i historietimen osv osv...:cool:

:klem:

mofe sa for siden:

INGEN innlegg siden mai altså?

Klarer vi 1001 innlegg i år, på samme måte som vi akkurat klarte å tikke inn 1000 innlegg på 1000-tråden i fjor? huske tilbake til nyttårsaften i fjor, i femtiden på ettermiddagen.. skikkelig dugnad!! :lol:

Areola sa for siden:

Jeg kan godt bidra litt jeg!
Nå var jeg redd en liten stund her at tastaturet mitt klikker, det stopper opp og vill ikke skrive.jeg kan jo
..begynne p åen ny setning hver gang det nekter å skrive, slik at dere ser mitt
... über irriterende problem. de
..t varer ikke lenge, men ødelegger jo litte
..granne, kan man si. nå skal jeg
..uansett snart på jobb, så jeg får håpe det ordner seg når jeg kommer tilbake
....ved halv ti-tiden.

:rolleyes:

Helene sa for siden:

tastaturet mitt er ikke helt greit fortiden det heller.. hver gang jeg skal skrive fort streiker space knappen og alle ordene kommer i ett, det er ikke spesielt kult..

nå er det fredagskveld og huset ser bomba ut.. helgen er hektisk og jeg bør kansje ikke sitter her og ikke skrive noe.. men jeg er fan av denne tråden så jeg må bidra litt.

mofe sa for siden:

Areola: herregud så irriterende! Jeg blir jo skrullete bare når en av tastene henger litt.. :o

Helene: apropos bomba.. Du skulle vært her! :lol: Vet ikke om du så bildet av badet mitt i journalen? Det er ganske så representativt for hvordan resten av hybelen ser ut.. :P

Minner meg på at jeg må rydde litt, søster skal komme og overnatte her i natt. Sist hun var her sa hun ingenting om rotet en gang, hun bare sååå på meg.. :o

Mila sa for siden:

Får bidra litt her jeg å da ;)

Akkurat nå er jeg kjempetrøtt, ikke bare litt trøtt liksom, MEN KJEMPETRØTT, helt tom. Men ikke på en vond måte som før, er bare sliten pga jobb og sånnt nå, ikke pga andre ting, så når man ser det på den måten så er det greit liksom, att jeg er kjempetrøtt... uff.. haha, åsså har katten klart å tygge av ledninga til øreproppen min... hihi, så har bare en ørepropp nå når jeg skal høre på musikk... paah, tullepus.. :ja:

Areola sa for siden:

nå er jeg spent på om tastaturet virker! prøvde å skrive noe her i stad, men jeg måtte restarte maskina, gitt.. Men det ser jo jaggu ut som at dette går. juujuu! Nå ser jeg på historien om märtha i farta, og finner det merkelig nok interessant. Jeg har aldri klart det ordet der.. interessant. intressant. jaddamm..

mofe sa for siden:

Märtha! Juhuu! Det må jeg se på! :ja:

Ellers har jeg ikke så mye å bidra med altså. Jeg gleder meg til jul da, det gjør jeg, så absolutt. Pepperkaker og gløgg og lutefisk og pinnekjøtt og ribbe og stuffing og... yum yum. Og pakker da, ikke minst. En gang da jeg var liten, så fikk jeg 37 gaver! Nå er det mere 10 stykker. Syns det er lite jeg da. Men det er vel sånn at man har blitt voksen når man får få gaver. Men blir glad da! :ja:

Mila sa for siden:

Jeg lurer på om Nemi tror hun er usynlig ellerno.. hun ligger vertfall nesten oppå laptoppen og glor... :p .. søtnosa mi si :love: uff jeg burde sooove... men men.. Jeg ser bare på tv nå jeg.. og fryser på beina.. hutre hm, vil jeg på jobb i mårra? :nei: må jeg på jobb i mårra? :ja: hvorfor vil jeg ikke på jobb i mårra: fordi jeg VET det blir stress....:o

Areola sa for siden:

Katter er så søte når de er små. Kattunger heter det vel ;) men jeg er ikke noe katteperson egentlig. de er så høye på pæra. åååå! nå var kaizers littegrann på tv'en når harald var trommespiller på en konsert til kaizers. kaizers orchestra altså. jeg liker kaizers orchestra jeg. har vært på 1.. 2.. 3. 4..5..6..7.. kanskje 8 konserter. . på to-tre år. det vil jeg ikke si er så værst. jeg vil gjerne på en til. minst. men nå må jeg på do. og ha en røyk. ikke nødvendigvis samtidig.

nøtta sa for siden:

Får vel bidra litt jeg og da :D

I natt frøys jeg så fælt at jeg fikk helt vondt, og måtte stå opp kvart over ti :eek: okey ikke så ille da men jeg hadde liggget våken i tre kvarter først :rolleyes: jaja men da kom jeg meg opp i hvertfall ;)

I dag MÅ jeg få kjøpt julegaver, mange !! ellers blir det nok en liten krise ja :o

jaja ut på kjøkkenet og lage seg smothies :cool:

mofe sa for siden:

Nemmen nøtta da, hvorfor frøs du sånn da? Begynner å bli syk ellernoe sånt?

Jeg hadde søster på overnatting idag - og hun fortalte at de hadde hatt ran på butikken i går!! Var to fyrer, den ene latet som han trengte masse hjelp, mens den andre hadde gått bak kassa og åpnet den med en universalnøkkel! (At DE finnes er jo et kapittel for seg da men..).. Sjefen hadde sett det, og dyttet fyren, som ga fra seg pengene, og løp.. Sånn passe dramatisk. Men skummelt da!

Idag skal jeg bare kose, og bli frisk! Kjenner at det er deilig at jeg er hjemme fra jobben i dag også :ja:

Helene sa for siden:

når jeg leste dette tenkte jeg MÅ strikke ulltøffler til Mila, for kort tid til jul.. sjekke bursdag for langt tid til bursdag.. må ikke være noe spesielt.. vi får se etter jul... kansje Mila får et par tova ulltøfler i posten..

Puser er skjønne når de vil ha kos eller oppmerksomhet, elstepusen her i huset prøvde seg i går.. opp på pc pulten, stå foran skjermen, hoppe opp på svigermor, klyve opp rund halsen, holde seg fast med kjørene,leke med smykke, også ser han på deg med "KOS MEG!" øyner.

mofe sa for siden:

Ååh.. jeg haaar så lyst på kattepus! Drømte om det i natt igjen. Et nydelig herlig nøste som baare vil ha kjærlighet - tenk så deilig! Så fort jeg jobber fulltid igjen, skal jeg få egen leilighet, og sporenstreks skaffe meg katt! Men er ikke helt sikker på hvor lurt det er å ha i byen da.. og vil ikke ha innekatt heller.

Men jeg kan jaffal være sånn faddergreie for kattepuser som trenger midlertidig hjem! :ja:

Helene sa for siden:

Jeg og har veldig lyst på en egen pus, har egnetlig en som bor hos mamma, men får ikke lov å ha pus her. Synest det er teit. hvorfor får hun ha 3 i overetasjen og vi ingen? :( begge to har veldig lyst på en. Hadde vert fint med litt selskap når han ikke er hjemme.

Nå skal jeg snart pakke, så skal vi reise på hotell, skal på julebord i natt er ikke mer en 30 min med bil herifra. men greit å slippe å reise hjem.

Areola sa for siden:

Å, endelig er det skrevet noe her! jeg var skikkelig pratesyk i går, men iiiiingen skrev noe her....:( Nå er jeg selvfølgelig ikke så veldig pratesyk lenger. jeg var oppe sent i går, helt til tre. sto opp for bare litt siden. jeg som hadde tenkt å dra på juleshopping i dag.. men nå har jo nesten hele dagen gått. også vil jeg egentlig sove mer. æsj.

Mila sa for siden:

OOoo... tøffler:D

Hum, jeg har skamvondt i føttene... er sliten som fy... men pus gjør dagen bedre :love: Gla i pusa si HM.. 50 ord ja, skal ikke alltid være lett det da... telle har noen ord igjen ja.. ser på tv.. hånball på i bakgrunnen.. skal sove tidlig i dag... stikker til kristiansand igjen i mårra... :ja: opp tiili for å kjøre til togstasjonen.. spennende.. sånn, da hadde man brukt over 50 ord hvertfall...:p

mofe sa for siden:

Hvorfor har du så vondt i føttene da, Milami? Det er jo ikke noe lurt! :nei:

Jeg har sova fire tomer jeg da. Var visst ikke helt frisk enda nei. Drømte masse da.. faktisk om han ene securitasvakten som jeg fakket en tyv sammen med her for noen uker siden. Tihi. :P

Var på butikken i stad og kjøpte meg eplesyltetøy. Fyyyyy så godt! Farlig godt, altså.

Hm. Lurer på om jeg skal kjøpe meg denne Bedre uten brød-boka. :ja:

Mila sa for siden:

næi altså... veit det ikke er lurt å ha vondt i føttene da... :p har vondt fordi... vet ikke?:p bare har det liksom vel...

Hmm, denne katten er noe for seg selv.. Hohoo..:p aldri gjort det før men i dag ble øreflippen min sutteklut:eek: haha, bare litt da, stokk til så hun hoppe bort...:p dakar lille :love: aaww... hun ligger her oh har labben på kinnet mitt :love: sovner snart gjør hun å.. :love:

mofe sa for siden:

Fryser du på føttene da? Du skulle hatt de tøflene vi har på jobben, du :ja:

Hvor gammel er pusen din blitt nå? Har den begynt å være ute enda, eller er den bare innekatt kanskje? Og har du tatt ormekur? pekefinger ;)

Forresten, det er jente? For at husk å begynne med p-piller tidlig nok, vi gjorde ikke det, og pus ble fort mamma selv :( Men p-piller for katter er veldig ususnt da, mange som får kreft av det - så hvis du ikke vil ha kull på henne så kanskje du skulle sterilisere henne?

pludre

Jeg vil åååå haaa puuuuuuuuuuus! :o

Mila sa for siden:

Hmm.. hun er vel 13-14 uker nå ellerno... Nei hun har ikke vert ute enda nei :) kommer nok ikke til å slippe henne ut heller før jeg tar henne til krisitansand heller.. blir i januar det da :)

Ormkur skal hun få :ja:

Yepp, er ei jente ja :) må nok begynne med p-pille på henne når jeg begynner å slippe henne ut ja.. får ta det når den tida kommer... :ja:

Pusen min er det vakreste som finnes :love:

Areola sa for siden:

ÅJ!
Nå har det vært action her!! Jeg og kjæresten skulle dra på butikken. men plutselig hørte vi høy, brannalarmlyd fra en av nabohusene:eek:
vi stoppa opp, og plutselig kom naboene ut og sa de brant i oljefyren! (vi så ingen røyk, men det lukta litt) det var ikke så mye vi kunne gjøre, de hadde ringt brannstasjonen, og de var på vei, og det var andre inni huset også. så vi kunne liksom bare stå der og vente... vi bor alle sammenb nederst i en SKIKKELIG bratt, liten vei, så vi gikk øverst etter en stund, for å vise brannfolkene hvor huset var. og de kom. 2 brannbiler, en sånn bil med vann, politifolk og ambulanse :eek: vi viste hvor huset var, og det var jo ikke snakk om at de fikk bilene ned den lille veien. jeg tror brannen var under kontroll, for de ga ihvertfall beskjed om at røykdykkeren kunne kle av seg igjen. de gikk ut igjen ganske fort, så det var vel sikkert ikke så stor brann.. men det var skummelt, selv for oss.....

mofe sa for siden:

uæææh, skummelt da Areola! Bra at det ikke ble noe mere brann :ja:

Sitter og ser på Animal Planet jeg, om store kattepuser, løver og leoparder og litt sånt. Søøte :ja:

Jah. Femti ord. Gah.

Jo, inatt drømte jeg at keiseren av kina hadde et armbånd på seg, og det var en skinnsnor med rosebudsalve-krukken oppå. Som en klokke nesten. Snodig drøm.

Tror jeg drømte noe om jobben også.. Joo - at de drev og bygde ut doen, også så jeg ikke at den ene veggen var slått ned før jeg satt der med buksene nede.

Så det så.

Mila sa for siden:

Da skal man sove... forid man skal opp tidlig og reise til kristiansand... åsså må man lese.. og lese... og lese... hele søndagen, og mandagen.. men tar en liiiten pause på mandagen og raser avsted til byen en tur... en siste del av en julegave... :ja: må få gjort det da... kan ingen andre dager... :nei: for reiser hjem rett etter eksamen på tirsdag.. jobbe onsdag.. lyst til å jobbe? nei...:(

Tricky sa for siden:

*Ler for seg selv!*:p Jeg var på nachspiel med dem etter at de hadde spilt på trippelkonserten under Uka. Klokka var vel begynt å nærme seg dagen derpå og man kan vel si at jeg begynte å se litt uklart..:rolleyes: :cool: Når jeg våknet senere på dagen var det med et rykk i det jeg kom alt det jeg hadde fått meg si!! "Åååå dere er så kule, dere var kulest, jeg synes dere er så utrolig kule(...)" (!!!!!) Jeg FORAKTER vanligvis sånne fnisete fans som bare blir teite når de møter kjente mennesker :o :o :p

mofe sa for siden:

:lol: :lol: :lol:

Forresten, har dere hørt teksten til Ahas "Celice"?? Den er jo skikkelig sado, da!

It's in the way you hurt me?
It's in the way you teach me?

Fysjom, asså! :cool:

Sitter her og tar liksom manikyr jeg da, siden jeg skal på jobb imorra. Men jeg tror at jeg nok ikke skrudde korken igjen skikkelig, sånn den hadde blitt tykk. Jeg tok oppi litt neglelakkfjerner, men litt for mye, så nå er den jo skikkelig tynn da..

Akk!

Mila sa for siden:

Jeg er i kristiansand. :) deilig, heeelt alene, pus ble igjen hjemme siden jeg skal tilbake igjen allerede på tirsdag.. Nå ser jeg på tv.. og psyker meg opp til å lese videre på samfunnsvitenskapen... :ja: noen som har noe motivajon og lesekonsentrasjon til salgs?:p Hmm... huska nå vertfall å ta med meg mobilladeren denne ganga:p pleier å være en stor fordel å ha den liksom på en måte...:rolleyes:

mofe sa for siden:

Er lille pusen alene hjemme? Daaaakar. Tør du det, altså? Jaja. :)

Jeg er kommet hjem fra jobb, vi gjorde det skikkelig bra idag! Flinke var vi, selv om den ene måtte gå hjem for hun ble syk. Gjett hvem som ringer imorra og spør om jeg kan jobbe da.. Hmmm :cool: Men jeg tror rett og slett jeg ikke kommer til å høre at telefonen ringer. Er så innmari tett i øra vett.

Mila sa for siden:

Alene:eek: :eek: nei er du GAL? Både mamma, pappa og broren min er hjemme...

Nå skal jeg snart legge meg, er trøtt.. og lei, og jeg vet ikke hva... hm, der datt alt ut av hodet mitt... av det jeg skulle skrive liksom:p typisk..

Har visst spist pizza i dag jeg...:rolleyes: ups..:p vakke min feeeil.. eller jo.. var jo det. var jo eg som spiste..:p

mofe sa for siden:

Åh, det var bra da.. Synes det hadde vært litt uansvarlig å ha katten alene hjemme, liksom.. :o

Pizza? Sitter og spiser grandiosa selv, jeg.. :p

Nå har vi litt over 800 innlegg igjen på denne tråden.. Og det er hm.. 12 dager å gjøre det på? Det bliiiir... 68 innlegg hver dag det! Det må vi klare synes jeg! :ja:

Helene sa for siden:

tja, vet ikke helt om vi klarer det jeg.. da må vi jobbe skikkelig godt hvertfall..

kom nettopp hjem fra mamma.. med mamma sitt visa kort i vesken,skulle handle for henne og så glemte jeg å gi det tilbake. så nå må jeg en tur til bergen i morgen.. jaja, har gjort avtale med thomas at jeg kjører han på jobb til kl 7 og så har jeg bilen hele dagen. lettere det enn bussen.

tror jeg har mista bussen 10 ganger bare siste uka.. går så mye tid vekk til det... er helt ekstremt.. verste jeg har gjort denne uka er 2busser på rad. og disse går bare hver 30 min. så nårjeg hadde mistabuss nr 2 gikk jeg..

mofe sa for siden:

Joooo, klaart vi klarer det! Vi må bare spre det glade budskap, så flere bidrar! :ja:

Sitter og ser på ekstrem makeover, home edition.. ekstrem oppussing heter det vel på norsk kanskje. Det er så koselig! :ja:

Mamma og pappa var forresten innom butikken i dag, mamma fikk seg flotte Gabor-sko (forvøvrig et veldig veeeldig bra merke), som egentlig kosta 800, men så fikk hun prosentene mine, da var hun fornøyd da! :)

Også hadde de med pepperkaker til meg - jeg ble så glad! :ja:

Mila sa for siden:

Jeeeg får som vanlig ikke sove... jaddam.. netter er noe herk.. prøvde i stad å lage noen julekort fordi jeg gav opp å prøve på og sove, men det var litt misslykka det også... fordiatte tankene var litt på bærtur så endte med att hobbyknivne ble litt hissig... merka jo att jeg skar meg, men trodde ikke det skulle blø så innmari...:eek: var ikke store kuttet, åsså var det ved neglebåndet av alle steder, men joooda, det blødde det.. noe enormt også.. heeele julekortet full av blod gitt...:o så da gav man opp DET også.. så nå sitter jeg her..

mofe sa for siden:

TulleMiiila daa :klem:

Jeg har nettopp sett filmen how to loose a guy in ten days. Såå søt film da, selv om jeg merker at jeg har litt lyst på kjæreste jeg også :ja:

Etterpå tenkte jeg at jeg skulle se monster in law, den har vel ikke fått strrrålende kritikker, men er litt sucker for romantiske filmer for tiden - også er det jo litt tidtrøyte også da :ja:

Mila sa for siden:

tulleMila? neeinei..? Mila er serriøs...

Mja.. nå vurderer jeg å prøve å nerme meg hobbykniven igjen.. må få ferdi det julekortet...:p burde legge meg, men når jeg ikke får sove så er det jo ikke noe vits er det vel? velger å svare på det selv og mitt svar er: Neeh.. ikke noe vits det mila... gjøre mye annet heller... sove er oppskrytt... :ja:

:o

Areola sa for siden:

jeg burde virkelig ikke ha noe slags problem med å sove i natt, da jeg har lagt meg ved 3-tiden to dager på rad nå. men så har jeg jo samtidig sovet til laangt på dag. jeg liker ikke å legge meg. eller å stå opp. men når det gjelder det å legge seg, er det fordi jeg synes det er så kjedelig å ligge der å prøve å sove. men når det gjelder det å stå opp, er det fordi jeg eeeelsker å ligge og sove, og så våkne, opptil flere ganger... det

mofe sa for siden:

Nå skravler du fælt Areola! :lol: (Du kan gå inn og endre innlegget, og slette - øverst til høyre i innlegget ditt )

Men du Mila - sover du nok, eller sover du for lite, og er det det å sovne som er problemet, eller er det å holde seg i søvn som er trøbbelet? mofe har hatt søvnproblemer mange ganger :ja:

Litt vondt i hodet jeg. Liker ikke vondt i hodet. Men det er nok fordi jeg ikke har drukket nok. Drikke vann er lurt.

Mila sa for siden:

å sovne...:o skulle vert sånn en "skru av ALLE tankene " knapp.. :ja: hadde vert lurt... :rolleyes:

BARE søppel på tv joo... sutre setter på en cd heller :ja: tror jeg.. visst jeg gidder å skifte cd i dvd spilleren.. neeh, det får heller være..

savner pusa mi jeg nå.. men hun har det sikkert fint hjemme med mamma og pappa... dem skjemmer henne helt bort :eek: triller begge to rundt lillefingeren... :love:

mofe sa for siden:

Du har ikke prøvd sovemiddel - som hjelper kun på innsoving, og som ikke gjør deg groggy etterpå? Hadde kanskje vært lurt for en periode?

Jeg tenkte å legge meg nå. Imorra er det lønningsdag, så da blir det nok litt juleshopping. Har igjen til søster og bror, og er komplett blank på hva jeg skal gi.. Men - ingen jul uten at jeg ikke har kjøpt alle julegavene før lillejulaften :p

Helene sa for siden:

Jeg skal og på shopping i dag.. siste presangene og litt annet.. har ikke så mye penger men har pittelitt... har stått opp nå for å kjøre min kjære på jobb så jeg kan få ha bilen. Litt lettere å shoppe med den når man ikke bor i sentrum. er litt avstand mellombutikkene her.

sitter og å nyter en skive nybakt brød. (vet det ikke er lavkarbo) å så godt det er med varmt ferskt hjemmebakt brød når man først skal spise det :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.