Har testet litt på egenhånd i dag, og har endret litt på en oppskrift på boller (funnet her på forumet, så mulig jeg kommer med en gammel oppskrift her:p), og kom frem til disse rundstykkene, som faktisk var veldig gode:
Mer fiberhusk kan sikkert brukes i stede for JBKM.
JBKM finner du i helsekost- butikker. Fiberhusk har de også i helsekost, men i tillegg hos Meny og ICA blant annet!
Hørtes gode ut...men hva er CF?? :confused: er ny her,så er ikke helt inni ting,kan du si;) Kan det gå ab å bruke soyamel,istedetfor soyaprotein? For dette har jeg ikke i hus...
CF er forkortelse for Creme Fraiche!:)
Soyamel inneholde rmye mer kabrohydrater enn soyaprotein, eller kan det brukes litt om hverandre så vidt jeg vet!
Får man kjøpt soyaprotein pulver på vanlige butikker, eller må man på helsekost? :) har ikke drevet med dette lenge så har ikke helt oversikt :rolleyes:
Vet ikke hva det er jeg gjør galt, men mine sitter fast i muffinsforma. Også blir de hule på innsiden :eek:. De skal vel ikke bli det, eller? Men de var jo god ellers da :D
Er det noen av dere som har erfaring med Stevia som søtningsmiddel i stedet for Splenda?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.